فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و انهدام باند سارقان تفرجگاه ها و کت های ساحلی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 26 May 2019

سرهنگ روح اله گراوندی اظهار کرد: در پی وقوع سه فقره سرقت مسلحانه در تفرجگاه‌ها و کت‌های ساحلی رودخانه دز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ (کلانتری کوی زیبا شهر) با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در مناطق وقوع جرم، اعضای باند سه نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: متهمان پس از مواجهه با مالباختگان ضمن اعتراف به بزه انتسابی به سه فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی ضمن اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، عنوان کرد: ارتقای امنیت، اولویت اصلی پلیس بوده؛ بنابراین سبزپوشان نیروی انتظامی دزفول با افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند برابر قانون و با قاطعیت هر چه تمام تر برخورد خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود، تمام موارد ناامنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می‌کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار