شهردار سلماس از انتخاب شهرداری این شهر بعنوان یکی از سه شهرداری برتر آذربایجان غربی در استقبال از میهمانان نوروزی سلب 98 خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 27 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، قهرمان نصيري صدقياني در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه سلماس ضمن تسليت به مناسبت ايام شهادت مولي الموحدين حضرت علي(ع) به فرارسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه توسط امام راحل روز قدس نام گرفته ، اشاره كرد و گفت: ملت ایران به رسم هر سال، امسال نيز در راهپيمايي روز قدس با حضور حماسي خود جواب محكمي به استكبار خواهند داد .

نصيري افزود: شهرداري سلماس به دليل استقبال شايسته از ميهمانان نوروزي، جزء سه شهرداري برتر استان انتخاب شده است و اين نشانه همت والاي پرسنل و كارگران عزيز شهرداري مي باشد چرا كه نيروهاي زحمت كش اين مجموعه شب و روز در خدمت رساني به مردم مشغول مي باشند .

وی با اشاره به وضعيت نامطلوب معابر شهر ضمن عذرخواهی از مردم سلماس بدليل وضعيت نامطلوب معابر و خيابان ها تصریح کرد: قرارداد پيمانكار آسفالت رويه و لكه گيري منعقد شده است و در هفته آينده شاهد آغاز گسترده عمليات آسفالت در شهر خواهيم بود و براي اين امر اعتباري بالغ بر  ٢٠٠ميليارد ريال در نظر گرفته شده است .

نصيري تصریح كرد: در ايام تعطيلات عيد نوروز با توجه به سيلابي شدن اكثر شهرها و استان ها لايروبي مسيل ها و رودخانه هاي شهرستان به طول ١٣ كيلومتر انجام شد و بحمدالله از بروز خسارت ها با توجه به بارندگي هاي اخير جلوگيري بعمل آمد .

وي در ادامه با اشاره به عمليات هاي عمراني در دستور كار شهرداري گفت: اجراي جدول و بتن پلاك با اعتبار بالغ بر ٢٥ميليارد ريال، ساماندهی دره اسلام آباد با اعتباري بالغ بر ١٢ميليارد ريال، تعريض پل انتفاضه و پل دستجردي با اعتبار ٨ميليارد ريال در دستور كار قرار دارد .

شهردار سلماس خاطرنشان کرد: در زمينه گشايش كمربندي ارتش اقدامات اساسي با همكاري ساير مسئولين ارشد شهرستان انجام شده است كه پيش بيني مي شود تا پايان سال شاهد گشايش كمربندي ارتش باشيم كه نقش بسزايي در كنترل ترافيك خواهد داشت.

شهردار سلماس بابیان اینکه مطالعات پروژه طرح تفضيلي سلماس به پايان رسيده و در ادامه آن دستور وزير راه و شهرسازي درخصوص اعتبار طرح تفصيلي اخذ شده است گفت: طرح مميزي املاك شروع شده است و براورد اوليه ٢٥هزار ملك ميباشد كه در اين راستا طرح مميزي ١٠هزار ملك نیز انجام شده است.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار