مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که اگر تیمی در لیگ برتر بخواهد امتیاز خود را واگذار کند، ما حاضر به خریداری امتیاز آن تیم هستیم تا در لیگ برتر بمانیم، گفت: اگر هم به این صورت نشد، مطمئن باشید که تیم برای لیگ برتر بسته خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 29 May 2019

محمد رحیمی با اشاره به تشکیل چندین جلسه با مدیرعامل کارخانه گروه ملی ایران برای آغاز هر چه سریعتر فعالیت این تیم جهت حضور موفق در فصل آینده لیگ یک، اظهارکرد: با همکاری آقای پهلوان در صدد هستیم که کار برای حضور در فصل آینده لیگ یک را زود و با قدرت شروع کنیم. خدا را شکر مدیرعامل کارخانه گروه ملی ایران نیز بسیار علاقمند و پیگیر است و تمامی مسائل را نیز رصد می‌کند و انگیزه لازم را به شخص من و تمام کادر اجرایی داده است.

وی با باین این‌که تلاش می‌کنیم تا پایان هفته جاری یا روز شنبه هفته آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص شود، گفت: پس از آن نیز خیلی زود تمرینات تیم آغاز خواهد شد و فکر می‌کنم کارمان را از تمامی تیم‌های حاضر در لیگ یک خیلی زودتر شروع کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره گزینه‌های مدنظر برای هدایت تیم نیز عنوان کرد: تلاش‌مان این است از گزینه‌های بومی برای هدایت تیم استفاده کنیم. با مربیان مطرح بومی هم صحبت شده است و ان‌شاءالله بتوانیم گزینه‌ای را انتخاب کنیم که تا پایان فصل با او کار کنیم و با قدرت کار را ادامه دهیم. مطمئنا گزینه‌ای را انتخاب می‌کنیم تا به هدف‌مان که بازگشت به لیگ برتر است، برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر این‌که هدف استقلال خوزستان تنها حفظ امتیاز در لیگ یک است، مطرح می‌شود. آیا این موضوع صحیح است؟ عنوان کرد: چنین صحبتی اصلا درست نیست. من قبلا هم اعلام کردم که خوشبختانه یکی از دلایلی که من خیلی محکم از تلاش برای بازگشت به لیگ برتر صحبت می کنم، حضور آقای پهلوان است. شاهد زحمات و رایزنی او در مسائل مختلف تیم هستم و حتی با توجه به این‌که بدهی‌های بسیاری از سال‌های گذشته برای استقلال خوزستان به جا مانده است، نظر مدیرعامل کارخانه گروه ملی این بوده است که با همکاری بتوانیم پیش از آغاز لیگ بدهی‌ها را کم کم به صفر برسانیم.

رحیمی عنوان کرد:‌ با توجه به انگیزه‌ای که در کل مجموعه به ویژه آقای پهلوان می‌بینم و همچنین با توجه به این‌که حق استقلال خوزستان حضور در لیگ یک نیست و می‌توانستیم در لیگ برتر بمانیم، نظر بر این است حتی اگر تیمی در لیگ برتر بخواهد امتیاز خود را واگذار کند، ما حاضر به خریداری امتیاز آن تیم هستیم تا در لیگ برتر بمانیم. اگر هم به این صورت نشد، مطمئن باشید که تیم را برای لیگ برتر بسته خواهد شد. خیال همه هواداران و مردم خوزستان نیز راحت باشد که با راهکارهای مدنظر نمی‌گذاریم مشکلات سال گذشته به استقلال خوزستان ضربه بزند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار