فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری دو عامل تیراندازی به کارگران ماشین‌های باربری کمتر از ۳ ساعت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 31 May 2019

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری دو عامل تیراندازی به کارگران ماشین های باربری کمتر از ۳ ساعت در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت کارگران ماشین‌های باربری در پایانه بندر ماهشهر در ساعت 11 و 20 دقیقه روز جاری، بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۳ نفر با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به سمت تعدادی از کارگران ماشین های باربری در پایانه بندر ماهشهر با سلاح شکاری تیراندازی و متواری شدند.

 پاپی با بیان اینکه در این تیراندازی دو نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی دو عامل تیراندازی به هویت "پ - د" و "م -ک" در کمتر از سه ساعت شناسایی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه یک نفر از متهمان متواری و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را از تیراندازی اختلافات کاری عنوان کردند.

 پاپی در پایان بیان داشت: شناسایی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار