سردار سیدیحیی صفوی:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ادامه رژیم صهیونیستی از نظر عقلانی و وعده‌های الهی ناممکن است، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش هرگز نمی‌توانند از کابوس ناامنی و نابودی این رژیم خود را نجات دهند و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است.
کد خبر: ۷۵۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 31 May 2019

سردار سیدیحیی صفوی امروز در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز، اظهار کرد: به نمایندگی از مقام معظم رهبری، سلام ایشان را به همه راهپیمایان و مردم صبور و شجاع استان خوزستان می‌رسانم.

به گزارش"تابناک" وی عنوان کرد: در هنگام ورود به اهواز حالم دگرگون شد، به یاد شهدا و دفاع مقدس افتادم و فداکاری های مردم خوزستان، بسیجی‌ها و رزمندگان در دفاع از ایران اسلامی در خاطرم زنده شد. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: من حقیقتا به شما مردم خوزستان اعتقاد قلبی دارم و قلب‌های ملت ایران نیز برای خورستان می‌تپد، چرا که هیچ استانی نیست که پاره‌های تنش برای دفاع از خوزستان به خاک و خون نکشیده شده باشد.

صفوی عنوان کرد: در جریان سیل اخیر مردم از همه جا به کمک آمدند و امیدوارم کمک‌های دولتی و مردمی ادامه داشته باشد و در رفع مشکلات سیل‌زدگان تسریع یابد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این راهپیمایی در اهواز و سراسر ایران، به تمام دنیا مخابره خواهد شد و بر شکست معامله قرن تاثیر خواهد گذاشت

وی افزود: حمایت انقلاب اسلامی از قدس شریف یک حمایت تاکتیکی نیست، بلکه برخواسته از اعتقادات قرآنی و در تداوم از آرمان‌های انقلاب و یک راهبرد اساسی و غیر قابل تغییر است که تا محو این رژیم اشغالگر ادامه خواهیم داد.

صفوی عنوان کرد: معامله قرن، فرزند مرده‌ای است که متولد نخواهد شد و همچون سایر توطئه‌ها، به نتیجه نخواهد رسید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: معامله قرن یعنی تضییع حق بازگشت میلیون‌ها فلسطینی و تجزیه بخش‌هایی از کشورهای همسایه فلسطین است 

صفوی ادامه داد: امروز مجاهدان فلسطینی مبارزه‌ای را که با سنگ و چوب شروع کردند، با شلیک موشک ادامه داده‌اند.

وی عنوان کرد: افزایش تلاش برخی کشورهای منطقه برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، از جمله تغییرات امسال است.

صفوی با بیان اینکه کسانی که تاریخ نخوانده باشند مجبور به تکرار تاریخ خواهند شد، اظهار کرد: طی ۷۰ سال گذشته، انگلیسی‌ها و امریکایی‌ها در توطئه‌ای بزرگ، فلسطین را اشغال کردند و فلسفه آن ایجاد بحران و تفرقه‌افکنی و سلطه بر کشورهای منطقه است.

وی افزود: ایجاد شکاف بین ملت و دولت‌های منطقه برای تضمین بقای این رژیم صهیونیستی بوده است و به همین دلیل آزادی قدس شریف از همان ابتدای اشغال یعنی ۱۹۴۸، امام راحل مبارزه با این غده سرطانی را به عنوان یک حکم شرعی اعلام کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: طی سال‌های گذشته رشد سیاسی اجتماعی و مبارزاتی مردم فلسطین رو به رشد بوده و در مقابل آن، قدرت رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه رو به کاهش است و رژیم از شعارهای ابتدایی خود عقب نشسته است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: شمارش معکوس عمر این رژیم فرارسیده است و معامله قرن ترامپ هم توطئه‌ای برای نجات صهیونیست‌هاست با هزینه کشورهای منطقه است.

سردار صفوی عنوان کرد: ۷۰ نفر از شهدای مدافع حرم از خوزستان بود و اگر این شهدا و سایر مجاهدان نبودند، تروریست‌ها این چنین شکست نمی‌خوردند، همانطور که شهدای دفاع مقدس، راه کربلا را باز کرد من امیدوارم شهدای مدافع حرم، نیز راه قدس را باز خواهد کرد.

وی با اشاره به ناکامی رژیم صهیونیستی در دست‌یابی به شاخصه‌های اصلی دولت‌سازی، گفت: آمار مهاجرت معکوس شهرک‌نشین‌ها بسیار بالاتر از مهاجرت به فلسطین شده است که به دلیل بحران هویتی، شکاف فرهنگی، مشکلات اقتصادی است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به نرخ رشد بیشتر فلسطینی‌ها، جمعیت آنها از شهرک‌نشین‌ها در اراضی اشغالی بسیار بیشتر شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: راهبرد مسلح کردن کرانه باختری که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، در جریان است و مکتب مقاومت و اعتقاد به جهاد مسلحانه در غزه و کرانه باختری رواج بیشتری پیدا کرده است و این رژیم جنایتکار محکوم به شکست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار