امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه طرح معامله قرن نماد جاهلیت مدرن است، گفت: طرح معامله قرن سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی برای فراموشی آرمان های امت اسلامی در دفاع از فلسطین است.
کد خبر: ۷۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 31 May 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی ولایت فقیه طبق قانون برای حفاظت از انقلاب اسلامی ایجاد شد دشمن واقعاً نا امید شدند ولی امروز مشکل ما از داخل و از جریان غرب‌گرا است که به دنبال تضعیف انقلاب است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: این جریان غرب‌گرا مرتباً ترویج می‌کنند که فلسطین مسئله اول ما نیست و سال ۱۳۸۸ شعارهای ساختار شکنانه دادند. چرا مسئله فلسطین برای ما اول نباشد ولی برای کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، عربستان، امارات و… است. چرا کشورهای غربی از آن سوی عالم برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی و تسلط بر منطقه به خاورمیانه لشکر کشی می‌کنند ولی ما نباید در مسئله ای که در منطقه خودمان هم وجود دارد حتی مشاوره نظامی بدهیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه طرح معامله قرن نوعی جاهلیت مدرن است، بیان کرد: این معامله سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و طرحی برای نابودی فلسطین است. معامله قرن طرحی برای فراموشی قدس شریف، نابودی آرمان‌های بزرگ امت اسلامی و امنیت سازی دائمی برای رژیم اشغالگر قدس است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد خطاب به آمریکا تأکید کرد: ما از اینجا از خوزستان و با تکیه به رهبری آیت الله خامنه ای به شما اعلام می‌کنیم که اجازه نمی‌دهیم این لقمه چرب و نرم از حلقوم شما پائین بیاید. مطمئن باشید تا چند سال آینده شما کشوری خودساخته به نام اسرائیل را نخواهید دید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان مرد: با وجود گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ولی مردم ایران همیشه در صحنه هستند و لازم می‌دانم از حضور حماسی و باشکوه مردم ایران به خصوص مردم خوزستان که در این گرمای طاقت فرسا حضوری بی نظیر داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار