حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.
کد خبر: ۷۵۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 01 June 2019

در این پیام آمده است: مردم ولایتمدار استان شهید پرور خوزستان بار دیگر با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس به ندای مقام معظم ولایت، امام خامنه‌ای مدظله العالی لبیک گفتند و پاسخی کوبنده و قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمن زبون دادند.

این بیانیه می افزاید: مردم خوزستان نشان دادند که راه امام خمینی کبیر پرمخاطب‌ترین و بالنده‌ترین حرکت سیاسی قرن حاضر در عرصه بین‌الملل است و بی تردید، حضور مردم شریف، با ایمان، سرافراز و روزه داران عاشق خوزستان در این راهپیمایی موجب دلگرمی مظلومان فلسطین قهرمان و الهام‌بخشِ راه جهاد برای امت واحده اسلامی گردید و ثابت کرد با وجود جریان‌سازی‌های فرعی و فریبنده دشمنان کماکان فلسطین، مساله اول جهان اسلام است.

در این بیانیه آمده است: اینک که مردم خوزستان عزیز و همیشه در صحنه، وظیفه و تکلیف الهی و انسانی خویش را به نحو احسن انجام داده‌اند، برخود لازم می دانیم تقدیر و تشکر بی کران را نثار قدوم مبارکشان نماییم. ان شاء الله وعده الهی که از زبان اولیا ء الهی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیان شده در آینده نچندان دور محقق ببینیم.

راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در ۷۰ نقطه استان خوزستان برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار