استاندار خوزستان گفت: چرخ توسعه و پیشرفت در شهرستان ماهشهر شتاب گرفته و طرح های خوبی برای این منطقه تعریف شده است.
کد خبر: ۷۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 01 June 2019

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه های آموزشی و درمانی بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح های خوبی در شهرستان ماهشهر اجرا شده که جا دارد از مسئولان این شهرستان و بخصوص بخش صنعت بدلیل تعامل خوب آنها قدردانی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه واحدی برای توسعه این شهرستان شکل گرفته و امید است این پروژه ها طبق برنامه زمان بندی شده به منظور رشد زیرساخت های ماهشهر اجرا شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: پروژه فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شهرک پایین دست پتروشیمی بین ماهشهر- امیدیه - هندیجان، ما را برای آینده ای روشن امیدوار تر کرده است.

وی بیان کرد: ۴۴ درصد صنعت پتروشیمی کشور در ماهشهر بوده و دومین مگابندر کشور در بندر امام است و بیش از صدها هزار بشکه نفت از امیدیه و هندیجان استخراج می شود که همه این ظرفیت ها نقش این منطقه را در تولید و اقتصاد کشور بیش از سایر مناطق پررنگ می کند.

شریعتی درباره حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز ایستادن مقابل ظلم و دفاع از انسانیت است و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین باشیم.

عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی و بهره برداری از سه پروژه آموزشی و درمانی روز پنجشنبه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انجام شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار