استاندار خوزستان گفت: برای خدمت به مردم نباید سلیقه ای عمل کرد چرا که در این صورت مردم نتایج تلاش ها را به خوبی نمی بینند.
کد خبر: ۷۵۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 01 June 2019

غلامرضا شریعتی در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مارون ۲ در بندر ماهشهر اظهار داشت: ۴۴ درصد تولید پتروشیمی کشور در بندرامام صورت می‌گیرد و این منطقه نیاز است از نظر زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی نیز در شرایط مناسبی قرار گیرد.

وی افزود: با توسعه زیرساخت‌ها بخصوص در بخش آموزشی، جوانان متخصصی پرورش می‌یابند که می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این منطقه را در آینده به خوبی مدیریت کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به موقعیت خاص این منطقه، مردم بومی نیز باید از این ظرفیت و ثروت ها بهره‌مند شوند.

وی گفت: در سال‌های اخیر مجموعه خوبی در بندر ماهشهر شکل گرفته و همگی با نیت خدمت به مردم و کشور تلاش می‌کنند.

شریعتی ادامه داد: تا خدمات جانبی ارزشمندی در منطقه صورت نگیرد، متخصصان وارد این منطقه نمی‌شوند و نمی‌توان در زمینه برنامه‌های راهبردی از ظرفیت نیروهای متخصص به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: باید در کنار پروژه‌های دولتی، از صنایعی که خود جداگانه خدمات ارائه می‌دهند، حمایت کرد تا آنها نیز برای پروژه‌های بیشتر تشویق شوند.

وی گفت: پروژه‌های که در بندر ماهشهر و بندر امام بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شدند در رشد و توسعه این مناطق نقش مؤثری داشته و امید است بتوانیم این پروژه‌ها را ظرف مدت مشخص به بهره‌برداری برسانیم.

مشکلات کشور ناشی از ضعف در حوزه آموزش و پرورش است

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای جلب اعتماد مردم باید مسئولیت‌های اجتماعی را افزایش دهیم اما مدت‌ها بود که بسیاری از پروژه‌های این شهرستان در حد کلنگ زنی مانده بود.

وی افزود: ضعف در حوزه آموزش و پرورش هزینه‌های سنگینی را به کشور تحمیل کرده و اگر به دنبال رفع مشکلات کشور هستیم باید سطح آموزش و پرورش را ارتقا دهیم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تقویت حوزه آموزش و پرورش می‌توانیم مسئولان و نمایندگان توانمندی را در آینده به کشور معرفی کنیم.

وی بیان کرد: بندر ماهشهر در قیاس با دیگر نقاط کشور روند رو به رشد متفاوتی را تجربه می‌کند که با همدلی بین مسئولان می‌توانیم از این فرصت‌ها برای خدمات بیشتر به مردم استفاده کنیم.

وی همچنین با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مشکلات حوزه اقتصادی، معیشتی و اشتغال ذره‌ای از اراده ملت برای دفاع از ارزشهای نظام کم نکرده و مردم شریف خوزستان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از مردم فلسطین به میدان می‌آیند.

افزایش سرانه حوزه‌های بهداشتی و درمانی و آموزشی در اولویت است

همچنین محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: افزایش سرانه حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی این شهرستان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: با بهره برداری و شروع عملیات اجرایی چندین پروژه درمانی، آموزشی و ورزشی می‌توانیم تا اندازه‌ای این سرانه‌ها را در سال جاری افزایش دهیم.

وی افزود: تعامل خوبی در شهرستان و استان ایجاد شده و امید است این روند توسعه همچنان تداوم داشته باشد.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: مطالعه و نیازسنجی دقیق برای اجرای پروژه‌های دیگری نیز در این شهرستان انجام شده و طی سال‌های آینده بیشتر اعتبارات شورای راهبردی را به سمت پروژه‌های اقتصادی سوق می‌دهیم تا دیگر کمبود سرانه در هیچ حوزه‌ای نداشته باشیم.

عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی و بهره برداری از سه پروژه آموزشی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انجام شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار