رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان با بیان این‌که درخواستم از اداره کل ورزش و جوانان استان این است که هیات ما را در سال ۹۸ ویژه ببیند، گفت: در حال حاضر حرکت و تحول خوبی در هیات بیماران خاص استان اتفاق افتاده است که این تحول باید حفظ شود.
کد خبر: ۷۵۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ 01 June 2019

کیامرث حاجی‌زاده در مجمع انتخاب رئیس هیات خوزستان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از روسای هیات‌های شهرستان بابت تلاش‌ها و اقداماتشان قدردانی کنم. باید بگویم زمانی که من این هیات را تحویل گرفتم، حتی یک خودکار هم نداشت و تنها یک اسم از آن بود اما با توجه به ارتباطاتی که داشتیم، توانستیم 25 هیات شهرستانی را فعال کنیم. همچنین توانستیم در کنار هیات‌های خوب کشور که 20 سال سابقه فعالیت داشتند، بدون هیچ چیزی خودمان را مطرح کنیم که این موفقیت مرهون کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و آقای نصیری معاون وی است.

وی ادامه داد: در این راه، شرکت‌ها و خیرینی هم هستند که به ما کمک دارند. ما تاکنون حدودا هشت المپیاد استانی را برگزار کرده‌ایم و تقریبا دو میزبانی ملی و همچنین اردوی تیم ملی را در خوزستان داشتیم. باید بگویم اگر کمک‌های ورودی به هیات را به چهار قسمت تبدیل کنیم، سه قسمت از این کمک‌ها از بیرون وارد هیات شده‌ و شاید یک‌چهارم آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون بوده است. بالای ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات برای هیات‌های شهرستانی نیز تهیه شده است که این مهم توسط خیرین، شرکت‌ها و همچنین اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: پیگیری‌هایی برای احداث سالن چند منظوره داشته‌ایم که زمین آن هم آماده شده و وزیر ورزش نیز در سفری که به اهواز داشت، قول همکاری به ما داد. البته دوست داشتم این مهم در دوران مدیریت چهار ساله‌ام به سرانجام برسد که نشد. باید بگویم با توجه به اینکه در مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز مشغول به فعالیت و با توجه به سیل اخیر در استان مرتبا درگیر هستم، دوست داشتم فردی دیگری برای انتخابات ریاست هیات بیماران خاص خوزستان جلو بیاید که به این صورت نشد.

وی افزود: جامعه هدف ما در هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا، خاص و شش هفت گروه هستند و اگر توفیقی در کار دنیوی ما حاصل می‌شود، معتقدم به خاطر خدمت به این عزیزان بوده است. در حال حاضر حرکت و تحول خوبی در هیات بیماران خاص استان اتفاق افتاده است که این تحول باید حفظ شود. مقام برتر را داشتن راحت‌تر از حفظ آن است زیرا اکنون هیات‌های دیگر فعال شده‌اند و به دنبال مطرح شدن هستند.

حاجی‌زاده با بیان این‌که ورزش همگانی اولویت ما محسوب می‌شود، ادامه داد: باید در این جامعه هدف، شور و نشاط ایجاد کنیم و امید به زندگی ورزشکاران را بالا ببریم. امیدوارم در دوران جدید کاری‌ام در هیات، شهرستان‌ها نیز با همان همت گذشته کار کنند. اکنون انتظارم این است که در بحث سالن ورزشی که به ما کمی بی توجهی شده است، توجه شود و اگر قرار است فعالیت کنیم باید مجمع تعهد اخلاقی به من دهد که این مشکل حل شود.

وی گفت: جا دارد از شرکت فولاد اکسین و نورد لوله اهواز بابت حمایت‌های همیشگی‌شان تشکر کنم. ما سال گذشته ورزشکارانی را به مسابقات جهانی اعزام کردیم و امسال نیز نفراتی را برای اعزام داریم و انتظارمان این است که فعالیت دوستان بیشتر شود تا این سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.

همچنین حاجی‌زاده در مراسم تجلیل از ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: انتظارمان این است ورزشکاران با همان شدت قبلی به تمرینات خود ادامه دهند. حضور شما ورزشکاران در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی تایید فعالیت ما است و باعث افزایش انگیزه ما می‌شود. اگر شما ورزشکاران در این میادین حضور پیدا نکنید از انگیزه من و دیگر همکاران کاسته می‌شود.

وی خطاب به خیرین عنوان کرد: کمک‌هایتان برای باقی الصالحات شما است. ضمن اینکه کمک به ورزش و قشر آسیب‌پذیر جامعه نیز محسوب می‌شود و دو سر بُرد است. انتظار داریم خیرین به ما کمک کنند تا این هیات بهتر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

حاجی‌زاده گفت: از زحمات اداره کل ورزش خوزستان تشکر می‌کنم و در خواستم از اداره کل این است که در سال 98 هیات ما را ویژه ببیند و در سال جدید به فکر زیر ساختی برای هیات ما باشدد. ما اعتبار لازم را در این زمینه گرفته‌ایم و امیدوارم مابقی همکاری‌ها صورت بگیرد. به هر حال امیدوارم اداره کل در سال 98 اقتدار را نیز چاشنی کار خود کند و در بحث سالن‌های ورزشی در سطح شهرستان‌ها هیات بیماران خاص هم دیده شود. اگر قرار است سالنی ساخته شود، این موضوع برای ما نیز در نظر گرفته شود تا ورزشکاران ما نیز جایگاهی داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار