علی فکری گفت: توقف وسایل نقلیه شخصی از ساعت ۵ صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح ممنوع بوده و در صورت توقف وسایل نقلیه با جرثقیل حمل خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 03 June 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی برگزاری نماز عید سعید فطر از ساعت ۵ صبح روز عید در مسیر‌های منتهی به تپه مصلی خبر داد.

به گزارش فارس، فکری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در مسیر‌های منتهی به برگزاری نماز عید سعید فطر در تپه مصلی، اظهار کرد: تردد از ساعت ۵ صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختی به سمت میدان مفتح و بالعکس ممنوع و این معابر برای توقف اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی همدان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: توقف وسایل نقلیه شخصی از ساعت ۵ صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح ممنوع بوده و در صورت توقف وسایل نقلیه با جرثقیل حمل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: تردد از بلوار مفتح و همچنین بلوار شهید چیت‌سازیان به سمت بالای تپه مصلی نیز از ساعت ۵ صبح تا پایان برگزاری نماز عید فطر ممنوع است.

وی با بیان اینکه ضلع غربی بلوار شهید چیت‌سازیان به منظور پارک خودرو‌های شخصی پیش‌بینی شده است، افزود: رانندگانی که با خودرو‌های شخصی برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند، می‌توانند خودرو‌های خود را در فضای پیش‌بینی شده پارک کرده و از ایجاد سد معبر و راه‌بندان جلوگیری کنند.

فکری تصریح کرد: با توجه به هماهنگی کامل با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال نمازگزاران به مصلی و بالعکس، از نمازگزاران درخواست می‌شود حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به مصلی استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیر تردد نمازگزاران جداً خودداری کرده و با انتخاب مسیر‌های جایگزین پلیس را در اجرای هر چه بهتر طرح‌های ترافیکی یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار