سرپرست شهرداری اهواز در آیین رونمایی از محصولات موسسه فرهنگی آب و آینه  با حضور  سردار شاهوارپور و حجه الاسلام شفیعی گفت: در حوزه فرهنگی رویکرد خود را از رویکرد پدافندی به رویکرد آفندی تغییر دهیم
کد خبر: ۷۵۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ 03 June 2019

موسی شاعری گفت: مقام معظم رهبری از اوایل دهه 70 موضوع تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند. ولی متاسفانه در این سالها شاهد نوعی کم کاری در بین دستگاههای متولی فرهنگ در این خصوص بوده ایم تا اینکه معظم له جوانان انقلابی را به حضور در صحنه های فرهنگی فراخواندند و از آن به عنون آتش به اختیار یاد کردند.

شهردار منتخب اهواز تاکید کرد: انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی با استفاده از ظرفیت های هنری تاثیر مضاعفی را نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح بین المللی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری اهواز ادامه داد: خوشحالیم که امروز شاهد ظهور نسل جدیدی از رزمندگان انقلاب اسلامی هستیم که در حوزه های مختلف از آرمانهای انقلاب دفاع می کند. با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی این جوانان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های هنری خود وارد عرصه دفاع از ارزش ها و جبهه مقاومت شده اند، باید رویکرد خود را از رویکرد پدافندی به رویکرد آفندی تغییر دهیم و در عرصه های بین المللی و فضای مجازی و رسانه های نوظهور حضوری قدرتمند داشته باشیم.

موسی شاعری در پایان گفت: انشاله همانگونه که در وعده الهی و بیانات مقام معظم رهبری نیز آمده است، پیروزی نهایی در جهان از آن جبهه انقلاب اسلامی است و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار