مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 64 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در دو ماهه نخست سالجاری در بندر خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 04 June 2019

نورالله اسعدی، با تشریح گزارش عملکرد تخلیه و بارگیری در فروردین و اردیبهشت سال 98 از تخلیه و بارگیری بیش از 398 هزار تن کالا در این مدت خبر داد و اظهار کرد: در این مدت بالغ بر 24 هزار و 961 تن تخلیه کالا و 373 هزار و 976 تن بارگیری کالا در بندر خرمشهر انجام شده است که در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 64 درصدی را نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت مجهزترین پایانه مسافری دریایی در بندر خرمشهر بیان کرد: با جابه‌جایی افزون بر 3 هزار و 594 نفر مسافر بین المللی از این مرز دریایی، مسافرت در این بندر به رشد 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص میزان تخلیه و بارگیری جنرال کارگو (کالاهای عمومی) تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 370 هزار و 651 تن عملیات تخلیه و بارگیری جنرال کارگو در بندر خرمشهر انجام شده است.

اسعدی تصریح کرد: عمده کالاهای صادرتی از بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق صادر شده که شامل فلزات، کالاهای ساختمانی، کالاهای معدنی و محصولات کشاورزی بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار