حجم بالای ترافیک پیش بینی نشده و زودهنگام در مسیر جنوب به شمال جاده هراز ، پلیس راه مازندران را مجبور کرد تا برای کاهش بار سنگین ترافیکی این محور را دوشنبه شب یکطرفه کند.
کد خبر: ۷۵۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 04 June 2019

حجم بالای ترافیک پیش بینی نشده و زودهنگام در مسیر جنوب به شمال جاده هراز ، پلیس راه مازندران را مجبور کرد تا برای کاهش بار سنگین ترافیکی این محور را دوشنبه شب یکطرفه کند.

ایرنا، بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران حجم بالای تردد خودرو در جاده هراز از تهران به سمت آمل سبب شد تا از دقایقی قبل پلیس راه برای خارج کردن خودروهای عبوری و کاهش بار ترافیکی این محور را تا ساعت ۳ بامداد یکطرفه کند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تنها روستاییان منطقه اجازه تردد از شمال به جنوب را دارند.
گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران حاکیست که ترافیک در محور هراز از سمت تهران به سمت آمل در محدوده چلاو بسیار سنگین و در سایر مناطق هم سنگین است.
همچنین ترافیک در محور سوادکوه در مناطق زیرآب و شیرگاه نیز سنگین گزارش شده است.

پیوستگی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۱۴ خرداد و قیام ۱۵ خرداد ماه با عید سعید فطر و وضعیت جوی پایدار در مازندران باعث شد تا بر اساس پیش بینی مسئولان استانی، این خطه شمال کشور در این مدت شاهد ورود مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور باشد.
بر اساس این پیش بینی‌ها تدارک ویژه ای به خصوص در شهرهای ساحلی برای پذیرایی از مسافران تعطیلات خرداد ماه اتخاذ شده که از جمله ان آماده باش فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات چهار روزه آینده است.

همچنین جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور هم اعلام کرده است که با توجه به احتمال سفر انبوه مسافران به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر به شمال کشور، پلیس راه هم برنامه امنیتی و انتظامی تابستانی خود را زودتر از سایر نقاط کشور و همزمان با عید فطر در این مناطق آغاز می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار