رضائی کوچی گفت: در یک ماه اخیر وزارت راه و شهرسازی تلاش‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت مسکن آغاز کرده، امروز کشور با مشکل کمبود مسکن و کاهش عرضه مواجه بوده و این مسئله موجب افزایش قیمت‌ها شده است.
کد خبر: ۷۵۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 04 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بازار مسکن خبر داد و گفت: نشست علنی روز (یکشنبه ۱۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی مشکلات بازار مسکن و اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این حوزه برگزار می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، گزارشی از برنامه‌های دولت برای تولید انبوه مسکن در کشور، مقابله با سوداگری و دلال بازی و ساماندهی بازار اجاره مسکن ارائه می‌کنند.

تلاش‌های جدید وزارت راه و شهرسازی برای بهبود وضعیت مسکن
وی تصریح کرد: در یک ماه اخیر وزارت راه و شهرسازی تلاش‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت مسکن آغاز کرده، امروز کشور با مشکل کمبود مسکن و کاهش عرضه مواجه بوده و این مسئله موجب افزایش قیمت‌ها شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی دولت در گام نخست به دنبال ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن در کشور است تا بخشی از نیاز کنونی به مسکن رفع شود، یکی دیگر از اقدامات پیش روی دولت ساماندهی بازار اجاره مسکن است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار