مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه «میهمانان فولاد نمک خوردند و نمکدان شکستند»، گفت: چه کسی پاسخگوی خسارت های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی فولاد و تخریب بالغ بر 2 هزار صندلی هواداران این باشگاه است؟
کد خبر: ۷۵۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 05 June 2019

حبیب الله رضایی در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه اختصاصی فولاد، اظهار داشت: باتوجه به پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان که با رشادت های عزیزانمان آزاد شد و اینکه این رخداد همیشه‌ در یادها بماند، استاندار محترم به دنبال احقاق حق بجای استان بدنبال این بودند که میزبانی فینال از خوزستان خارج نشود و بنا به درخواست ایشان از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، مهندس کشانی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با توجه به تعصب خاصی که نسبت به استان دارند با این موضوع موافقت نمودند.

وی در توضیح بیشتر این موضوع، افزود: ما هیچگونه اصراری بر برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد نداشتیم اما با حسن نیت و برای اینکه فینال از خوزستان خارج نشود همکاری کردیم و فقط ورزشگاه را در اختیار سازمان لیگ قرار دادیم و برگزار کننده نبودیم، تنها تامین کننده زمین بازی بودیم.

وی با بیان اینکه خسارات وارد شده به ورزشگاه فولاد، احساسات هوادار این باشگاه را جریحه دار کرده است، اظهار داشت: این ورزشگاه متعلق به فولاد خوزستان است و آسیب های وارده به آن احساسات هوادارانش را جریحه دار کرده است. ورزشگاه شهدای فولاد تنها میزبان بازی های فولاد است و اگر اجازه برگزاری بازی فینال داده شد، تنها به احترام شهدا و پاسداشت آزادسازی خرمشهر قهرمان بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با عذرخواهی از هواداران فولاد و مردم خوزستان، اظهار داشت: این مجموعه حاصل تلاش 10 ساله و سرمایه گذاری کلان شرکت فولاد خوزستان و هدیه ای به مردم استان خوزستان است. بنده به جای مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و دو باشگاه فینالیست از هواداران فولاد خوزستان و مردم استان خوزستان به دلیل تخریب امکانات بحق آنها عذرخواهی میکنم. واقعا دیدن این صحنه ها دل همه فولادی ها را به رنج آورد و پرتاب صندلی ها مانند زدن سیلی به صورتمان بود.

رضایی با اشاره به خسارت های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، اظهار داشت: بر اساس برآورد اولیه بالغ بر 2 هزار صندلی ترک برداشته و یا شکسته شده و به بخش های دیگری از ورزشگاه خسارت هایی وارد شده است. براستی چه کسی این ضرر میلیاردی ما را جبران می کند و جواب احساسات هزاران هواداران ما را که خانه آنها تخریب شده است را می دهد؟

وی همچنین به درآمدزایی بالای برگزار کنندگان از تبلیغات محیطی و بلیط فروشی این دیدار اشاره و افزود: بیش از 30 هزار بلیط 10 هزارتومانی در این بازی بفروش رفته و تبلیغات گسترده محیطی نیز سود سرشاری برای برگزار کنندگان به همراه داشته و قبول این موضوع که فولاد نباید درآمدی از این بازی داشته باشد، غیر منطقی است و ما با جدیت برای جبران خسارت ها و همچنین درآمد حاصل از فراهم نمودن زمین مسابقه این موضوع را دنبال می کنیم.

رضایی با انتقاد از تصمیمات اشتباه در انجام این بازی، اظهار داشت: برگزاری مسابقات رسمی شیوه ثابت و مشخصی دارد و قطعا اگر طبق آن عمل می شد، شاهد این اتفاقات تلخ در ورزشگاهمان نبودیم. باشگاه فولاد خوزستان خواستار برخورد جدی نهادهای نظارتی با افراد و مسوولان دخیل در برهم خوردن نظم این مسابقه که منجر به بروز خسارات مالی سنگینی شده است را خواستار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار