نماینده آبادان در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش مکلف شده تا کلیه نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی را طبق شرایط و ضوابط تا پابان برنامه ششم توسعه، به استخدام رسمی درآورد.
کد خبر: ۷۵۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 05 June 2019

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی، اظهار کرد: در چارچوب تصویب قانون برنامه ششم توسعه، مجلس دهم تلاش کرد تا با تصویب قوانینی در این خصوص، با همکاری دولت شرایط را برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت و اجرای اقداماتی برای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم نماید.

 وی افزود: همچنین در جریان قانون برنامه ششم توسعه نظام رتبه بندی معلمان و پرداخت های آموزش و پرورش باید بر اساس عملکرد، تخصص و عدالت باشد و در زمینه جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش باید اولویت با تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس باشد و با پیگیری های که در این زمینه داشتیم قانون تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس به پیمانی تصویب و شرایط این کار فراهم گردیده است.

نماینده مردم آبادان با اشاره به اینکه دولت  باید در این زمینه همکاری کند و در چارچوب قانون این موضوع را در اولویت قرار دهد، بیان کرد: بر همین اساس وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور مکلف شده اند تا پایان برنامه ششم توسعه کلیه نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی را طبق شرایط و ضوابط به استخدام درآورند.

وی گفت: از وزیر خواستاریم آموزش و پرورش در خصوص بررسی موضوع تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس را با جدیت در دستور کار قرار داده تا هرچه سریع تر شاهد بهبود حقوق و مزایای این عزیزان که در شرایط سخت و مشکلات معیشتی مشغول خدمت به نظام تعلیم و تربیت هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
ببخشید آیا سال خاصی رو هم مشخص کردنه؟ میشه یه پیگیری کنید، خبر رو دقیق تر بزنید، ما کلا در بلاتکلیفی بسر می بریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار