مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از معرفی سرمربی جدید تیم بزرگسالان این باشگاه تا چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 08 June 2019

محمد رحیمی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: طی هفته گذشته و این هفته جلسات و مذاکرات فشرده‌ای را با گزینه‌های هدایت تیم‌مان انجام دادیم پیگیری‌های خوبی داشته‌ایم تا بتوانیم به گزینه‌ای برسیم که ترجیحا‍‍ً بومی باشد و بتواند به بازگشت ما به لیگ برتر کمک کند.

وی افزود: با گزینه‌های مطرحی مذاکره داشته‌ایم و سعی می‌کنیم نهایتا تا سه چهار روز آینده گزینه را قطعی کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: منتظر پاسخ نهایی گزینه‌های‌مان به پیشنهادی که داده‌ایم هستیم و با توجه به اینکه حضور ما در لیگ یک قطعی شده و همه اعضای باشگاه روی شرکت قدرتمند در مسابقات تاکید دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم قصد داریم هر چه زودتر با انتخاب سرمربی تمرینات را نیز آغاز کنیم تا از زمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

رحیمی با تاکید بر اینکه قطعا هدف استقلال خوزستان صعود به لیگ برتر است، عنوان کرد: اینکه داریم زودتر از تیم‌های دیگر اقدام به جمع کردن تیم می‌کنیم نشان از عزم جدی ما برای بازگشت به لیگ برتر دارد.

وی درباره کیفیت جذب بازیکن برای فصل پیش رو بیان کرد: با حدود ۴۰ درصد از بازیکنان فصل گذشته قرارداد داریم و بقیه نفرات را نیز با نظر سرمربی جدید جذب خواهیم کرد؛ قصد داریم رقمی بیش از سال قبل هزینه کنیم تا در لیگ یک مقتدر عمل کنیم و با جذب یک سرمربی خیلی خوب، استارت عملیات صعود را بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار