براساس ماده ۲۹ قانون انتخابات روز گذشته که آخرین فرصت استعفا کسانی بود که قصد شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی را در برنامه خود داشتند پایانی بود بر تمام شایعات حضور افراد وچهره های شاخص که در فضای مجازی ومحافل سیاسی مطرح بودند.
کد خبر: ۷۵۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 07 June 2019

تابناک ایلام ؛ مجتبی کاور ::در یک سال اخیر گمانه زنی های مختلفی در فضای مجازی ، عمومی وسیاسی در خصوص چهره ها و افراد شاخص برای ورود در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران مطرح بود که برخی از این چهره ها در بدنه اجرایی ، سیاسی واداری ،دارای مسئولیت بودند.

در این مدت که گمانه زنی ها انتخابات برای حضور چهره های شاخص شکل گرفته بود سکوت پیشه کرده بودند تا به نوعی ارزیابی برای حضور یا عدم حضور خود را مورد بررسی قرار بدهند .

ولی براساس ماده ۲۹ قانون انتخابات روز گذشته که آخرین فرصت استعفا کسانی بود که قصد شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی را در برنامه خود داشتند پایانی بود بر تمام شایعات حضور افراد وچهره های شاخص که در فضای مجازی ومحافل سیاسی مطرح بودند ودر این راستا خبرنگار تابناک ایلام در ارزیابی میدانی خود آخرین استعفا وانصراف افراد در حوزه انتخابیه دهلران را مورد ارزیابی قرار داده است.

در مرکز حوزه انتخابیه که شهر دهلران زمزمه حضور چهره های مختلفی مطرح بود که با بررسی میدانی خبرنگار تابناک غلام علیدادی مشاور استاندار خوزستان انصراف از کاندیدارتوری مجلس اعلام وچهره هایی همچون ، مهدی آذر ، امین دوست محمدی استعفای خود را در مهلت قانونی اعلام کردند و عبدالرضا بازدار نیز با حفظ سمت در حال ارزیابی برای حضور یا عدم حضور در انتخابات می باشد و کاندیدهای دیگر همچون ، رضا افسرده ، روح الله کرمی محمد رحیمی همچنان آمادگی خود را برای حضور اعلام کردند واما گمانه زنی در خصوص حضور سید محسن موسوی امام جمعه دهلران مطرح شده بود که چنین موضوعی صحت نداشته است .

اما در شهرستان آبدانان نیز ، اسد چراغی با حفظ سمت حضور خود را برای انتخابات قطعی کرده است وچهره هایی همچون بهزاد علیزاده ، صالح سلاورزی زاده ، کرم خلیلی وعلی چشفر هم برای ثبت نام اعلام آمادگی کردند اما در این بین احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام که گمانه زنی حضور وی نیز مطرح شده بود همچنان به عنوان معاون استاندر ایلام خواهد ماند چرا که در مهلت قانونی از سمت خود استعفا نداده است ، ولی تلاش خبرنگار تابناک تا دقایق پایانی زمان استعفا و تکمیل این گزارش در خصوص حضور علی محمداحمدی بی نتیجه ماند حال باید صبر کرد که آیا امروز خبر درخصوص استعفا یا عدم استعفای وی در رسانه ها منتشر خواهد شد یا نه ؟

در شهرستان دیگر حوزه انتخابیه دهلران که دره شهر باشد افرادی همچون محمد تقی محمدی ، حسین نور علی وند از سمت خود استعفا ، شادمهر کاظم زاده هم همچون نمایندگان ادوار برای حضور مجدد درحال ارزیابی ،علی عزتی نماینده ادوار رسما حضور خود را در انتخابات تکذیب ؛اردشیر سلیمانی ،مهدی کوثری و حجت اسلام یونس گلی نیزحضور خود را در انتخابات آتی قطعی دانسته اند .

اما در شهرستان بدره نیز ، غلام حسین کریمی دوستان با حفظ سمت وهمچنین ولی پیری حضور خود را در انتخابات قطعی دانسته و روح الله عبد خانی ، صادق منتی نژاد هم از جمله کسانی هستند که نام آنها برای حضور در انتخابات آتی در این شهرستان مطرح شده است .

حال از آنجایی که تا زمان ثبت نام واحراز صلاحیت افراد چندین ماه فرصت مانده است باید صبر کرد که چهره های دیگری برای حضورمطرح خواهند شد یانه هرچند ممکن است از این افراد یاد شده بالا هم تا قبل از ثبت نام یا بعد از ثبت نام کنار بروند ولی آنچه که مهم است تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران روز به روز داغ تر می شود . /م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
بازدار مگه مدیرکل جهاد لرستان نیست ؟ چه طور با حفظ سمت در حال ارزیابیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
با این اوضاعی که درست کردید واسه مردم کی رای میده آخه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
کسانی که خارج از حوزه انتخابیه خود باشند فغلا نیازی به استعفا ندارند مگر در وزارت کشور ویا ملی باشند
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
حوزه جنوب استان ایلام نماینده ای به دلسوزی و کاربلدی علی عزتی به خود ندیده و نخواهد دید
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را. تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار