سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی خوزستان:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است و در این زمینه اگر دولت می‌توانست این منابع را در اختیارشان بگذارد، قطعا مشکلاتشان حل می‌شد.
کد خبر: ۷۵۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 08 June 2019

سید نوراله حسن زاده با اشاره به مصوبه واردات مرغ به استان از دیگر استان ها اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، زنجیره تامین مرغ را به طور کامل بررسی دقیق و آسیب‌شناسی کرده اند تا در نهایت تصمیم درست مبنی بر چگونگی تامین این کالای اساسی گرفته شود.

وی افزود: به دادگستری استان هم اعلام کرده ایم برنامه‌هایی که قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان ابلاغ می‌کند را اجرایی و با متخلفان برخورد کند زیرا در صورت عدم برخورد با متخلفان، این نا به سامانی ها در بازار رخ می دهد .

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بیشتر مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است و در این زمینه اگر دولت می‌توانست این منابع را در اختیارشان بگذارد، قطعا مشکلاتشان حل می‌شد.

حسن زاده عنوان کرد: غالباً مشکلات مالی مرغداران را وادار می‌کند که تنظیم قیمت مرغ را در بازار بر هم بزنند و روابط پنهانی برای عدم عرضه یا افزایش قیمت را برقرار کنند.

وی ادامه داد: برای تنظیم قیمت مرغ در بازار استان باید هر چیزی که در ستاد تنظیم بازار مصوب می‌شود اجرایی شود و در این زمینه اگر کسی نیز از مصوبات تبعیت نکند باید با او برخورد قانونی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اقتصاد کشور، بر اساس عرضه و تقاضا است اما چون در کشور مشکلاتی وجود دارد، باید در حوزه‌های مختلف مراقبت صورت بگیرد تا اقلام به موقع به دست مردم برسد و مشکلی وجود نداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار