رییس سازمان صمت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توزیع شکر تا زمانی که قیمت آن به حالت عادی و به نرخ مصوب به دست مردم برسد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۵۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 09 June 2019

امیرحسین نظری با اشاره به روند توزیع شکر در شهرستان اهواز اظهار کرد: اکنون توزیع شکر به صورت گسترده در سطح شهرستان اهواز در حال انجام است و این توزیع تا زمانی که قیمت شکر به حالت عادی و به قیمت مصوب به دست مردم برسد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به نوسانات قیمت شکر و کمبود عرضه این کالای اساسی طی روزهای گذشته تمهیداتی به منظور تزریق و کاهش قیمت شکر در سطح استان و شهرستان اهواز انجام‌گرفته تا شکر با نرخ پایین‌تری به دست مردم برسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در این زمینه با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان مقرر شده تا کار توزیع شکر در سطح استان به دو شکل انجام گیرد و این روند توزیع تا زمان رسیدن قیمت شکر به نرخ متعادل و مصوب ادامه داشته باشد.

نظری عنوان کرد: توزیع شکر یا به صورت عرضه آن در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و یا به صورت تزریق مویرگی در سطح مناطق اهواز و عرضه آن به واحدهای صنفی و خرده فروش‌ها، نان فانتزی‌ها، قنادی‌ها و بستنی فروش‌ها انجام گرفته و به همین شکل نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در قالب روش عرضه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا کنون 800 تن شکر توزیع شده است. همچنین 770 تن شکر نیز تاکنون در اختیار واحدهای صنفی و خرده‌فروش‌ها، نان فانتزی‌ها، قنادی‌ها و بستنی فروش‌ها قرار داده شده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار