مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبرداد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: برای ایجاد مشوق‌هایی میان رانندگان به منظور حمل کالای اساسی، روغن خودرو در اختیار این رانندگان قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۷۵۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 09 June 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: طرح تشویقی توزیع روغن خودرو به ناوگان حمل کننده کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) در استان آغاز شده است و بر اساس این طرح برای تشویق رانندگان به منظور حمل کالای اساسی، روغن خودرو در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.

وی افزود: پیرو ابلاغیه اخیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبنی بر اعمال مشوق‌هایی به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی به ناوگان حمل و نقل کالای کشور، طرح تشویقی توزیع روغن خودرو به ناوگان حمل کننده کالای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره) را در نظر گرفته و اجرایی کرده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: روغن تخصیص یافته در سه درجه مختلف از شرکت بهران تامین و با نرخ مصوب به رانندگان حائز شرایط تحویل داده می‌شود.

بهرام نیا عنوان کرد: به رانندگان حمل کننده کالای اساسی از مبدا بندر امام و به ازای هر 3 هزار کیلومتر پیمایش، 40 لیتر روغن موتور در قالب درجه‌بندی‌های اعلام‌شده تخصیص داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، نیاز ناوگان حمل کننده کالای اساسی به تامین روغن مورد نیاز از بازار آزاد مرتفع خواهد شد و رانندگان با خیال راحت می‌توانند نسبت به خدمات رسانی و حمل کالای اساسی اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار