پس از ۲۳ ماه بلاتکلیفی؛
 رئیس هیئت تنیس روی میز خوزستان امروز پس از ۲۳ ماه با برگزاری مجمع عمومی انتخابات این هیئت مشخص شد.
کد خبر: ۷۵۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ 09 June 2019

پس از مدت‌ها بلاتکلیفی و اداره هیئت تنیس‌روی‌میز خوزستان با سرپرست آن هم به مدت ۲۳ ماه مجمع عمومی انتخابات این هیئت پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۹ خرداد برگزار و منصور میرزایی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز خوزستان انتخاب شد.

در این انتخابات که با حضور قارداشی رئیس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، پژمان امیرعلی‌نژاد، مهران پوربابایی، بابک حمیدیان، عارف جلیلی‌نیا، جمال فتاحی، احسان کشت‌کار، فرزانه کرم‌زاده و منصور میرزایی، ۸ کاندیدایی بودند که برای کرسی ریاست هیئت تنیس روی میز نامزد شدند. در حالی که هشت کاندیدا برای ریاست هیأت تنیس روی میز نامزد شده بودند، امیرعلی‌نژاد در مجمع حضور پیدا نکرد و همچنین حمیدیان، فتاحی و کرم‌زاده با حضور در مجمع انصراف خود را اعلام کردند.

در نهایت با انصراف سه کاندیدا و عدم حضور یک کاندیدا رأی‌گیری بین پوربابادی، جلیلی‌نیا، کشت‌کار و میرزایی انجام شد. اما با کسب ۸ و ۷ رأی توسط جلیلی‌نیا و میرزایی در رقابتی تنگاتنگ رأی گیری به مرحله دوم رفت که در نهایت نیز میرزایی با ۹ کسب رأی از ۱۷ رأی به عنوان رئیس جدید هیئت تنیس روی میز خوزستان انتخاب شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار