مرکز کنترل و پایش انرژی شبکه توزیع برق دزفول برای نخستین بار در خوزستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۵۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 10 June 2019

مدیر توزیع برق دزفول گفت: مرکز کنترل و پایش انرژی برق دزفول با هدف رصد میزان مصرف اشتراک‌های دیماند و کنترل بار مصرفی آنها در ساعات اوج بار راه اندازی شده است.

اقبال طیب طاهر کسب اطلاع از میزان برق توزیع شده از طریق فیدرهای خروجی ایستگاه‌های فوق توزیع و میزان مصرف برق توسط مشترکین در ساعات اوج مصرف و تحلیل میزان توزیع و مصرف انرژی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی افزود: تصمیم‌گیری برای بهسازی و مدیریت آن و اعمال سیاست‌های مدیریت مصرف در خصوص مشترکین دیماند از دیگر اهداف راه اندازی مرکز کنترل و پایش انرژی می‌باشند.

مدیر توزیع برق دزفول گفت: حفظ پایداری شبکه در زمان‌های اوج مصرف (۱۳ الی ۱۷ و ۲۱ الی ۲۳) و جلب همکاری صنایع و کارخانه‌ها برای کاهش مصرف خود از دغدغه‌های ما هستند که راه اندازی مرکز کنترل و پایش، برگزاری دوره‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی و تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها نیز در همین راستا است.
مدیر توزیع برق دزفول همچنین با بیان اینکه فرآیندهای سیستمی و تجهیزاتی این سامانه به پایان رسیده و هم اکنون مراحل اجرای آزمایشی خود را سپری می‌کند، گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع با تشخیص خطای شبکه، امکان پیش بینی دقیق بار، سهولت توسعه و ارتقای سیستم در آینده، قابلیت تشخیص و کنترل تلفات فنی شبکه، افزایش رضایتمندی مشتریان و فراهم شدن بستر اصلاح الگوی مصرف می‌توانند ما را در ارائه خدمات با کیفیت تری به مشترکان برق یاری کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار