معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در مدت اخیر کاندیداهای مختلف مجمع تنیس‌روی‌میز استان نقطه‌نظرات مختلف مبنی بر این‌که نظر اداره‌کل ورزش با فلان گزینه است، داشتند که من تمام این موارد را تکذیب می‌کنم و باید بگویم ما این است که بهترین و اصلح‌ترین فرد به عنوان رییس هیات انتخاب شود.
کد خبر: ۷۵۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 10 June 2019

ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان که در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: تمام تلاش ما این است که مجامع با صحت و سلامت کامل و مطابق با نظر فدراسیون به عنوان رییس مجمع برگزار شوند. در مدت اخیر کاندیداهای مختلف این مجمع نقطه‌نظرات مختلف مبنی بر این‌که نظر اداره‌کل ورزش استان با فلان گزینه است، داشتند که من تمام این موارد را تکذیب می‌کنم. باید بگویم نظر اداره‌کل ورزش و شخص مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این است که بهترین و اصلح‌ترین فرد به عنوان رییس هیات انتخاب شود.

وی در ادامه خطاب به رییس جدید هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: آقای میرزایی با هماهنگی که بین استان و فدراسیون به وجود می‌آورد باید بتواند رشد این رشته را فراهم کند و این خواسته ایده‌آل و مطلوب ما برای این هیات و تمامی هیات‌ها است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: مجامع مسوولیت سنگینی دارند و باید موضوعات مختلف را رصد کنند. برخی هیات‌ها دو سه سالی است که نسبت به تشکیل مجامع عمومی اقدامی نداشته‌اند. همچنین از اینکه در حال حاضر خوزستان تنها دارای شش رییس هیات شهرستانی است، نگران هستم.

وی افزود: به هر حال اعضای مجمع وظیفه خطیری بر عهده دارند و خواهش من این است که اعضای مجمع پس از این‌که رای خود را به کاندیدای مورد نظر دادند، کار را بر عهده ما نگذارند زیرا ما کار خودمان را بلدیم و کار را رصد می‌کنیم ولی از اعضای مجمع هم می‌خواهیم پیگیر مطالبات جامعه رشته مورد نظر باشند و تلاش شود تا به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

نصیری عنوان کرد: امیدوارم رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز نیز خوزستان را با تمام ظرفیت‌هایش ویژه ببیند و به ما کمک کند تا فرصتی که در مدت اخیر از دست رفت، به خوزستان برگردد. هیات استان به عنوان موتور محرک کار، خیلی شتاب، سرعت و برنامه نداشت و امیدوارم با یک برنامه‌ریز مدون بتوانیم عقب‌افتادگی موجود در استان را جبران کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ تنیس‌روی‌میز خوزستان نیاز به ایجاد اصلاحات در ساختار، محتوا و برنامه دارد. مسوولیت سنگینی بر عهده رییس جدید هیات خوزستان است. ما نیز در این مسیر تجارب تلخ و شیرینی را داشتیم و خواهشم از آقای میرزایی این است که از ظرفیت آقای جلیلی‌نیا دیگر کاندیدای مجمع استفاده کند و ان‌شاءالله از این‌جا به بعد رقابت به رفاقت تبدیل شود و همفکری صورت بگیرد. خواسته ما این است که با شناخت نقاط آسیب و بهره‌گیری از فرصت‌ها یک برنامه جهار ساله خوب تدوین شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار