معاون علمی و فناوری رییس جمهور عنوان کرد:
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه امسال برنامه‌های مفصلی برای شرکت‌های دانش‌بنیان داریم، گفت: سال گذشته 20 هزار میلیارد تومان وام به شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بانک‌ها و صندوق توسعه پرداخت شد.
کد خبر: ۷۵۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 10 June 2019

سورنا ستاری امروز 20 خردادماه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان خوزستان رقم خورده است و پس از این نیز اتفاقات بسیاری بهتری برای شرکت‌های دانش بنیان در استان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های مفصلی برای شرکت‌های دانش بنیان داریم، افزود: بیش از 130 نوع خدمت در حال حاضر به شرکت‌های دانش بنیان در حال ارائه است. مهمتر از خدماتی که دولت ارائه می‌کند، همت و انگیزه‌ای است که کارآفرینان برای فعالیت و تولید داشته و دارند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: اعتماد به نفس و انگیزه شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرینان بزرگترین سرمایه برای کشور است. دولت نیز پیرو تصمیمات اتخاذ شده، بودجه لازم را برای بحث های زیرساختی در استان خوزستان تامین خواهد کرد.

ستاری عنوان کرد: امیدواریم همکاری لازم برای بخش‌های دولتی و غیر دولتی در استان خوزستان وجود داشته باشد تا شاهد توسعه شرکت‌های دانش بنیان در خوزستان باشیم.

وی ادامه داد: آنچه که اقتصاد دانش بنیان را سرپا نگه می دارد، محیط کسب و کار است. بودجه‌های مفصلی از محل صندوق‌های مختلف برای این حوزه‌ها در نظر گرفته شده است. در این زمینه سال گذشته 20 هزار میلیارد تومان وام به شرکت‌های دانش بنیان از طریق بانک‌ها و صندوق توسعه پرداخت شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور خاطرنشان کرد: آنچه که برای استان خوزستان در بحث شرکت‌های دانش بنیان دارای اهمیت است مساله همدلی است که همه بخواهند محیط کسب و کار در درون استان توسعه پیدا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار