مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیوستن محمد بلبلی به تیم استقلال تهران را رد کرد و گفت: این بازیکن با ما قرارداد داخلی امضا کرده است.
کد خبر: ۷۵۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 11 June 2019

حبیب الله رضایی منطقه خوزستان در خصوص خبرهای منتشر شده درباره پیوستن محمد بلبلی بازیکن فولاد به استقلال تهران، اظهار کرد: ما چند روز پیش در حضور جواد نکونام سرمربی جدید تیم با محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت قرارداد داخلی امضا کردیم و مدت قرارداد این بازیکن برای سه سال است. مدارک این قرارداد نیز موجود است.

وی ادامه داد: بلبلی با ما قرارداد امضا کرده است و باید به این قرارداد پایبند باشد و اصول حرفه‌ای را رعایت کند. در هر صورت او بازیکن فولاد محسوب می‌شود و اگر با باشگاه دیگر و این طور که گفته می‌شود با استقلال تهران صحبت و مذاکره داشته یا به توافق رسیده است، این کار کاملا غیر حرفه ای و بر خلاف قوانین است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: ما قصد داشتیم قرارداد این بازیکن را در هیات فوتبال خوزستان به ثبت برسانیم اما وقتی با او تماس گرفتیم، متوجه شدیم که تلفن همراه او خاموش است. در هر صورت باز هم تاکید می کنم که بلبلی تحت قرارداد باشگاه فولاد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار