معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از شرکت حدودا ۲ هزار و ۸۱۰ داوطلب خرمشهری در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 11 June 2019

کمال غانمی در خصوص شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسی ارشد سال 98 در خرمشهر، اظهار کرد: امسال حدود ۲ هزار و ۸۱۰ نفر در خرمشهر در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و ۳۱۷ نفر زن و یک هزار و ۴۸۰ نفر مرد هستند.

وی افزود: از نظر نسبت جمعیتی نیز ۵۳ درصد شرکت‌کنندگان در این آزمون مرد و ۴۷ درصد مرد هستند. آزمون کارشناسی ارشد در سه نوبت صبح و عصر پنج شنبه (۲۳ خرداد) و صبح جمعه (۲۴ خرداد) برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره با آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از امروز، ۲۰ خردادماه، گفت: باجه رفع نقص کارت آزمون داوطلبان نیز از فردا در دانشکده علوم دریایی کار خود را آغاز می‌کند و در صورت وجود هرگونه نقص در کارت ورود به جلسه، داوطلبان می‌توانند روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برای حل مشکل کارت خود به این محل مراجعه کنند.

غانمی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد یک آزمون سراسری است و به همین دلیل فرآیند برگزاری آزمون باید بر اساس زمانبندی انجام شود. با توجه به این‌که بعد از باز شدن بسته سوالات آزمون اجازه ورود داوطلبی به حوزه امتحانی داده نمی‌شود از داوطلبان می‌خواهم به موقع در محل آزمون حضور پیدا کنند. از داوطلبان می‌خواهم از همراه داشتن کیف با وسایل اضافی دیگر خودداری کنند. همچنین داوطلبان باید بدانند همراه داشتن موبایل و آوردن آن به ساختمان آزمون حتی به صورت خاموش نیز تخلف محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار