رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: دستگاه بتن سازی B.P.T به دست متخصصان این سازمان در شیراز طراحی، ساخته و نصب شد.
کد خبر: ۷۵۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 11 June 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز در گزارش روز سه شنبه خود به نقل از کریم شکوهیان افزود: با هدف تأمین بتن مورد نیاز عملیات‌های اجرایی پروژه‌ها و همچنین کاهش هزینه‌های تجهیز کارگاه، این دستگاه بتن سازی توسط نیروهای فنی سازمان عمران با هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون ریال طراحی، ساخته و نصب شد و با این اقدام، بیش از ۲ میلیارد ریال برای خرید این دستگاه از بازار و تجهیز کارگاه صرفه‌جویی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز بیان داشت: دستگاه بتن سازی B.P.T، با ظرفیت ساخت بتن به میزان ۲۰ متر مکعب در ساعت، سیلوی ذخیره سیمان با ظرفیت ۴۰ تن و ۲ عدد سیلوی ذخیره مصالح سنگ دانه به گنجایش ۱۴ متر مکعب در فضایی به مساحت ۷۲ متر مربع ساخته شده است.

شکوهیان ادامه داد: این کار با استفاده از تجربه و تخصص نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز انجام شده و عملیات طراحی، ساخت و نصب دستگاه بتن سازی (B.P.T) دستگاه تمام اتوماتیک تولید بتن در محل کارگاه پروژه ایستگاه ۹ خط ۲ قطار شهری شیراز صورت گرفت است.

وی، با اشاره به نبود مکان مناسب برای تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کلان شهرها گفت: باید طراحی‌های ویژه‌ای برای کم کردن ابعاد ماشین‌آلات به ویژه دستگاه‌های تولید بتن انجام گیرد.

شکوهیان بیان کرد: امیدواریم در آینده نیز خودباوری و خودکفایی در بخش‌های مختلف شهرداری شیراز تداوم داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار