رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: امسال وضعیت ما کمی بحرانی است ولی شرایط هیات‌ها را هم در نظر می‌گیریم و قول می‌دهیم که امسال کمک بیشتری به هیات خوزستان داشته باشیم.
کد خبر: ۷۵۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 11 June 2019

محمدرضا مظلومی در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان که امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: باید به ورزشکاران ما که از قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند، توجه شود و مسوولان باید به ما کمک کنند. ورزشکاران ما از خیلی امکانات این جامعه محروم هستند و انتظار داریم کمک‌های بیشتری به ما شود، البته همه علاقه‌مند به کمک هستند.

وی بیان کرد: ورزشکاران نابینایان و کم‌بینا باعث افتخار شده‌اند و اگر به آن‌ها کمک شود، می‌توانند مانند دیگر ورزشکاران پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورند. وقتی در بازی‌های جاکارتا سه شطرنج‌باز نابینای ما روی سکو رفتند و پرچم ایران را در دست گرفتند، آقای عراقچی با من تماس گرفت و گفت که این موضوع برند شده است.

رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با بیان این‌که هیات خوزستان مشکلات نداشت ولی دیگران مشکلاتی را برای آن ایجاد کردند، گفت: در هر صورت چالش‌ها باید بررسی شود و اداره‌کل ورزش و جوان خوزستان نیز باید کمی بیشتر کمک کند. هر کسی هم به این هیات جفا کرده است، چوب آن را خواهد خورد.

وی با قدردانی از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و انصاری رییس هیات استان، ادامه داد: اولویت ما ورزش و بعد در کنار آن درآمدزایی است. انتظار ما این است اولویت‌بندی شود. امسال وضعیت ما کمی بحرانی است ولی شرایط هیات‌ها را هم در نظر می‌گیریم و قول می‌دهیم که امسال کمک بیشتری به هیات خوزستان داشته باشیم.

مظلومی گفت: دولت و نظام یک‌سری امکانات در اختیار ما قرار داده است و هیات‌ها باید اولویت اول‌شان استفاده ورزشکاران نابینا و کم‌بینا از این امکانات باشد. امسال بخش‌نامه ویژه‌ای برای نگاه ویژه به ورزش بانوان داریم و این موضوع نیز باید در اولویت کار هیات خوزستان نیز باشد. همچنین باید سالن‌ها در ساعت‌های خوب در اختیار ورزشکاران نابینا و کم‌بینا قرار بگیرد.

وی خطاب به رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان خوزستا،ن عنوان کرد: یک زمانی خوزستان قطب ورزش ما بود و در بخش زیرساختی از شرایط خوبی برخوردار بود و نفرات خوبی را هم داشت. اکنون نیز درخواستم این است که این هیات مجددا احیا شود و از انصاری می‌خواهم قدرتمند کار کند. ضمن این‌که از این هیات می‌خواهم که در میزبانی و کارهای آموزشی هم اقدامات خوبی داشته باشد.

رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: امسال بودجه فدراسیون‌ها کم شده است ولی با توجه به این‌که شرایط ما خاص است، امسال باید بیشتر تلاش کنیم. ضمن این‌که در قانون تاکید شده است که باید به ورزش نابینایان و کم‌بینایان و همچنین ورزش‌های جانبازان و معلولان و باستانی ویژه نگاه شود.

به گزارش ایسنا در این جلسه، وحید انصاری رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان به تشریح عملکرد این هیات در سال 97 پرداخت و برنامه‌های هیات برای سال 98 را ارائه داد. همچنین خزانه‌دار هیات گزارش مالی مربوطه را ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار