در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد:
استاندار اصفهان گفت: پنج پیشنهاد ارزی مختلف در جلسه امروز شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و به اتفاق آرا به تصویب رسید تا راه برای رونق تولید بیش از پیش هموار شود.
کد خبر: ۷۵۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 13 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه امروز شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار داشت: این جلسات یکی از مهمترین جلساتی است که به صورت ماهیانه برگزار می شود تا در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرایی کردن سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسات، مصوباتی که قبلاً کارشناسی شده مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد که امروز نیز به مسائل مربوط به واحدهای اقتصادی که محصولات خود را صادر کرده و هنوز ارز آنها وارد کشور نشده پرداختیم

استاندار اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس واحدهای نظارتی و مالیاتی با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، تصمیمات لازم و راهکارهای مناسب تری  را برای این فعالان اقتصادی کشور اتخاذ کردند تا بتوانند به فعالیت خود همچنان ادامه دهند.

وی اضافه کرد: پیشنهادات ارزی مختلفی نیز در شورای گفتگوی امروز مطرح  و به اتفاق آرا به تصویب رسید تا راه برای رونق تولید بیش از پیش هموار شود.

رضایی خاطرنشان کرد: در این جلسه یازده کاندیدای جدید بخش خصوصی نیز معرفی شدند که هشت نفر از بین آنها در بخش های مختلف اقتصاد، صنعت، معدن، کشاورزی، بازرگانی و ...فعالیت دارند، انتخاب می شوند تا تمامی دیدگاه های متعدد در جلسات آینده شورای گفتگو مورد نظر قرار گیرد.

برچسب ها: اصفهان ، دولت ، بخش خصوصی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار