وزیر علوم تاکید کرد:
وزیر علوم با تاکید بر اینکه داوطلبان منتظر تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ نباشند، گفت: به منظور کمک به داوطلبان کنکور مناطق سیل‌زده کشور ظرفیتی اضافه بر ظرفیت تصویب شده در نظر گرفتیم تا اگر نمره حدنصاب دانشگاه‌های انتخابی را کسب کردند در آزمون پذیرش شوند.
کد خبر: ۷۵۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 15 June 2019

دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه داوطلبان منتظر تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ نباشند، اظهار کرد: ما بارها این موضوع را از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما اعلام کردیم که زمان برگزاری کنکور امسال به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و این آزمون طبق زمان‌بندی اعلام شده برگزار می‌شود، حتی این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مطرح و عنوان شد که تغییری در این زمینه نخواهیم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: تعویق زمان برگزاری کنکور از نظر اجرایی امکان‌پذیر نیست ضمن اینکه تعداد کثیری از داوطلبان کنکور برنامه‌های زمانی خود را متناسب با زمان اعلام شده برگزاری کنکور بستند، به همین جهت امکان تعویق زمان برگزاری این آزمون وجود ندارد.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: ما به منظور کمک به داوطلبان کنکور مناطق سیل زده کشور ظرفیتی اضافه بر ظرفیت تصویب شده در نظر گرفتیم و اگر نمره حدنصاب دانشگاه‌های انتخابی را کسب کنند، در آزمون پذیرش خواهند شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیلاب ، سیل ، کنکور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار