مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد:
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تاکنون ۱۴هزار نفر از افراد بالای ۳۰ سال در مناطق تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اندیمشک غربالگری شدند.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 15 June 2019

عبد الرحمن روحانی عنوان کرد: برای کنترل فشار خون خود شهروندان بالای ۳۰ سال به مراکز، پایگاه‌های خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت، ایستگاهای سلامت موقت و بیمارستان امام علی (ع) شهرستان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران در شبکه بهداشت و درمان و بخش خصوصی با نظارت شبکه بهداشت در اجرای این طرح ملی در اندیمشک مشارکت دارند، افزود: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون که از ۲۷ اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: در اجرای این طرح با برنامه‌ریزی انجام شده بسیاری از مناطق شهرستان نسبت به غربالگری بیماری فشاری خون در شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح افرادی که حداکثر و حداقل فشار خون آن‌ها به ترتیب از ۱۴۰ و ۹۰ بیشتر باشد تحت کنترل، مراقبت و بررسی قرار خواهند گرفت.

روحانی تصریح کرد: فاز اول طرح بسیج ملی کنترل فشار خون که از ۲۷ اردیبهشت آغاز و ۱۷ خردادماه ادامه داشت، به صورت اطلاع رسانی و آموزش با هدف دعوت از شهروندان برای کنترل رایگان فشار خون برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: در این طرح علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، ایستگاه‌های موقت پایش سلامت، پایگاه سلامت، ادارات و بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک در مدت زمان اجرای طرح تا ۱۵ تیرماه مستقر هستند.

منبع: مهر
برچسب ها: فشار خون ، اندیمشک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار