۵۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدا… روز یکشنبه برای نوزدهمین روز مقابل ساختمان استانداری حضور یافتند و خواستار پرداخت معوقات خود شدند.
کد خبر: ۷۵۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 16 June 2019

یکی از این کارگران گفت: مدت هاست برای دریافت حقوق و مطالبات خود به شهرداری کوت عبدا… و استانداری خوزستان مراجعه می‌کنیم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود ادامه داد: حقوق ما تا بهمن پارسال پرداخت شده و حقوق اسفند گذشته تنها ۱۰ میلیون ریال به صورت علی الحساب برای ما واریز شده است.

وی با اشاره به صادر نشدن فیش حقوقی برای کارگران گفت: کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدا… از هفتم خرداد جاری دست از کار کشیده اند و خواهان پرداخت حقوق‌های معوق خود هستند.

به گفته وی حقوق پرداختی کفاف زندگی ما را نمی‌دهد اما همین حقوق نیز به موقع پرداخت نمی‌شود، همچنین از اسفند پارسال تاکنون حق بیمه کارگران هم پرداخت نشده است.

شهردار کوت عبدا… در خصوص پرداخت نشدن به موقع حقوق‌ها گفت: به عنوان شهردار این شهر سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ام، در تمام کشور شرایط پرداخت ارزش افزوده به شهرداری‌ها مناسب نیست و از آنجا که شهرداری کوت عبدا… درآمدی ندارد و وابسته به این اعتبارات است پرداخت حقوق به تعویق می‌افتد.

نواب حاجیان سعید ادامه داد: حتی شهرداری اهواز نیز که درآمد دارد هنوز حقوق اردیبهشت را به کارگران خود پرداخت نکرده است.

کارگران شهرداری کوت عبدا… مرکز شهرستان کارون در اردیبهشت و خرداد امسال چند بار برای دریافت معوقات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند. واحد فضای سبز این شهرداری حدود ۲۵۰ کارگر دارد.

شهرستان کارون به مرکزیت شهر کوت عبدا… در سال ۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد. کوت عبدا… استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد از توابع شهرستان کارون هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار