رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی بدون استاندارد گفت : با خودروهایی که اقدام به نصب برچسب دودی غیر مجازو با غلظت بالا بر روی شیشه خودرو می کنند برخورد قانونی خواهدشد .
کد خبر: ۷۵۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 17 June 2019

سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اولویت پلیس در کاهش تخلفات رانندگی اظهار داشت: دودی کردن غیر استاندارد و بیش از حد مجاز شیشه های خودرو به علت ایمن نبودن و ایجاد دید نامناسب  برای راننده وسیله نقلیه بر اساس قانون ممنوع و برای آن جریمه پیش بینی شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بیان داشت: افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به نصب برچسب دودی بر روی شیشه خودرو می کنند 50 هزار تومان جریمه خواهند شد و در صورت تکرار تخلف ، خودروی آنان به پارکینگ منتقل خواهد شد و تا زمان رفع اثر برچسب دودی خودروی این افراد در آنجا باقی خوهد ماند.
وی ادامه داد: قانون معیار و دستورالعمل معینی برای نصب شیشه های دودی پیش بینی کرده که بر اساس آن باید میزان تیرگی شیشه 30 درصد باشد و در غیر این صورت راننده خودرو مرتکب تخلف شده است.
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت : برخی از رانندگان برچسب دودی با غلظت بالا بر روی شیشه های خودرو خود نصب می کنند که به شدت روی دید آن ها در شب و در شرایط نامساعد جوی تاثیر می گذارد که با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.
سرهنگ شرق در پایان افزود:این طرح از امروز شروع شده است و امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی نقش اساسی در کاهش تخلفات و حوادث رانندگی داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار