ناظر گمرکات خوزستان تاکید کرد:
ناظر گمرکات خوزستان گفت: اگر سایتی به جز سایت سامانه جامع امور گمرکی وجود داشته باشد که در زمینه مرخصی خودروهای پلاک اروند فعالیت کند، معتبر نیست.
کد خبر: ۷۵۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 17 June 2019

غلامرضا بلوطی میرزا اظهار کرد: اگر سایتی به جز سایت سامانه جامع امور گمرکی وجود داشته باشد که در زمینه مرخصی خودروهای پلاک اروند فعالیت کند، این سایت معتبر نیست و فقط سایت سامانه جامع امور گمرکی از نظر ما برای این کار معتبر است.

وی افزود: برای ورود به سایت جامع امور گمرکی نیز ابتدا باید به گمرک مراجعه و رمز عبور دریافت شود تا پس از آن بتوان وارد سایت جامع امور گمرکی شد و از خدمات ارائه شده این سایت در زمینه مرخصی خودروهای پلاک اروند استفاده کرد.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: شخص پس از دریافت رمز عبور می‌تواند در سایت سامانه جامع امور گمرکی درخواست خود را برای مرخصی ارائه و سپس برای ارزیابی خودرو به گمرک مراجعه کند. این خودرو پس از تایید و صدور پروانه موقت، توسط پلیس راهور پلاک می‌شود تا بتواند در سایر مناطق خارج از استان در مدت زمان مرخصی تردد کند.

بلوطی میرزا عنوان کرد: اگر سامانه‌ای به جز سامانه گمرک راه‌اندازی شده و شخصی ادعا دارد که این سامانه خدمات مرخصی خودرو را ارائه می‌کند، کذب محض است زیرا هیچ سامانه‌ای به جز سامانه گمرک معتبر نیست و ما نیز دیگر سامانه‌ها را قبول نداریم.

وی سامانه های ایجاد شده در استان برای انجام فرآیند مرخصی خودروهای اروندی را غیر معتبر خواند و ادامه داد: هیچ شخصی حق آن را ندارد تا سامانه‌ای در خصوص ثبت‌نام یا پیش ثبت نام مرخصی این نوع خودروها ایجاد و از مردم بابت آن پولی دریافت کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار