کد خبر: ۷۵۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 18 June 2019
ویلموتس برای اولین اردوی آماده سازی تیم ملی به لیست کی‌روش مراجعه کرد، به این خاطر که بلافاصله بعد از ورود او به تهران، تیم ملی می بایست مهیای بازی با سوریه و کره‌جنوبی می‌شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از "ورزش سه"، اما به نظر می رسد در لیست جدید مارک ویلموتس شاهد تغییرات جالب توجهی باشیم. تغییراتی که حتما برای فوتبالیست ها و اهالی فوتبال سورپرایز خواهد بود. تیم ملی تیر ماه اردوی 5 روزه ای را در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد کرد. در این اردو از آنجایی که در فیفا دی برگزار نمی شود، لژیونرها حضور نخواهند داشت و فرصت خوبی برای مارک ویلموتس است که شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کند.
 
خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال حکایت از این دارد لیست تیم ملی اینبار بازیکنانی را در بر می گیرد که در فصل گذشته ارایه گر بازی خوبی بودند اما در لیست کارلوس کی روش قرار نمی گرفتند که یکی از این بازیکنان شجاع خلیل زاده است که شاهد بازی های خوبی از او در خط دفاعی تیم ملی بودیم اما به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت نمی شد. و شاید هم عزت پورقاز که فصل گذشته 6 گل برای سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رساند و گل زن ترین مدافع لیگ برتر بود. این سورپرایز در خط هافبک و حمله هم دیده خواهد شد. به طور مثال در خط حمله مرتضی تبریزی شانس حضور در اردوی تیم ملی را خواهد داشت. هم چنین در خط هافبک این فرصت در اختیار بازیکنانی چون کمال کامیابی نیا قرار خواهد گرفت. محمد نادری که فصل گذشته شاهد بازی های خوبی از او در خط دفاعی تیم پرسپولیس بودیم یکی دیگر از بازیکنانی است که شانس زیادی برای حضور در اردوی تیر ماه دارد.  
 
مارک ویلموتس بعد از ورود به تهران تنها بازی سپاهان – پرسپولیس را از تلویزیون دید و بعد از این بازی علی علیپور را به اردوی تیم ملی فرا خواند. البته علی علیپور در زمان کارلوس کی روش هم به اردوی تیم ملی می شد اما هیچ گاه نتوانست در ترکیب تیم ملی جای ثابتی پیدا کند. به هر صورت خوب های لیگ برتر در فصل گذشته برای مارک ویلموتس لیست شده اند و قرار است در اردوی تیر ماه سرمربی تیم ملی ارزیابی بهتری از کیفیت بازیکنان داخلی داشته باشد. حضور بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی آنچه که مسلم است رقابت را سخت تر و فشرده تر خواهد کرد.
 
تغییر چهره تیم ملی در ماه های آتی یک ضرورت است چرا که برخی از بازیکنانی که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند در جام جهانی بعدی نمی توانند همراه تیم ملی باشند. از اینرو مارک ویلموتس در یک تصمیم درست در نظر دارد با دعوت از بازیکنان جدید رفته رفته چهره تیم ملی را تغییر دهد و تیم ملی را هم چنان جوان نگه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار