رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار سه مورد حریق در صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 18 June 2019
علی تراب‌پور اظهار کرد: ساعت 3:07 امروز (28 خردادماه) طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان، خبر حریق کنتور برق منزل مسکونی واقع در منطقه بهارستان اطلاع‌رسانی شد.
 
وی افزود: اکیپ اطفای حریق و امداد و نجات سازمان به سرعت به محل حادثه شتافته وپس از قطع جریان برق اقدام به مهار حریق کردند. خوشبختانه  این حادثه به دلیل اطلاع‌رسانی به موقع و با سرعت عمل آتش‌نشانان صدمات جانی در بر نداشت.
 
حریق باشگاه بدنسازی
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: همچنین ساعت 3:28 امروز (28 خردادماه) طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان، خبر حریق باشگاه بدنسازی در منطقه کیان اطلاع‌رسانی شد.
 
وی افزود: به سرعت اکیپ اطفای حریق و امداد و نجات با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام شدند. نیروهای سازمان پس از اقدام به قطع جریان برق، جهت مهار آتش‌سوزی اقدام و به وسیله فن فشار مثبت دود را از درون باشگاه خارج کردند.
 
تراب‌پور عنوان کرد: به لطف خدا این حادثه صدمات جانی در بر نداشت و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و اطمینان از وجود عدم خطرات احتمالی، محل حادثه را  به سمت ایستگاه مربوطه ترک کردند.
 
منزل مسکونی طعمه شعله‌های آتش شد
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: همچنین ساعت 8:14 امروز (28 خردادماه) خبر آتش‌سوزی منزل مسکونی در منطقه کوروش اطلاع‌رسانی شد.
 
وی افزود: در پی وقوع این حادثه اکیپ عملیاتی همراه سه دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات از نزدیکترین ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و پس از ایمن‌سازی محل حادثه و قطع جریان برق و گاز جهت مهار آتش‌سوزی اقدام کردند.
 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد: به لطف خدا این حادثه صدمات جانی دربر نداشته و آتش‌نشانان پس از اطمینان از عدم وجود خطرات احتمالی محل حادثه را به سمت ایستگاه مربوطه ترک کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار