حسین قبادی بصیر در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان بسیج سازندگی از آغاز اردو‌های جهادی در تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 19 June 2019

سرهنگ حسین قبادی بصیر در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:اردو‌های تابستانی بسیج سازندگی از تیر ماه آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد و این اردو‌ها در قالب طرح هجرت اجرا می‌شود.

وی افزود: گروه‌های بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت، روزانه به بهسازی و زیبا سازی مدارس می‌پردازند و علاوه بر اعتباراتی که بسیج برای اجرا این طرح در نظر گرفته، استانداری نیز اعتباراتی برای تأمین مصالح و استفاده از استاد کاران متخصص که دانش آموزان تحت نظارت آن‌ها فعالیت کنند و هم زمان آموزش ببینند تخصیص داده است.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی دانشجویی جهت بازسازی واحد‌های تخریبی در سیل فروردین ماه امسال که در سطح استان پانصد واحد است برنامه ریزی شده که پس از پایان امتحانات دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

قبادی بصیر با تأکید بر اینکه قشر جوان و دانشجو هسته اولیه این گروه‌های جهادی هستند گفت:تمام اقشار جامعه می‌توانند در این اردو‌ها شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: گروه‌های جهادی خواهران در عرصه فعالیت‌های فرهنگی اعم از تشکیل کلاس‌های آموزشی و تربیتی با ما همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در پایان از وجود ۲۴۰ گروه جهادی شناسنامه دار در استان خبر داد و گفت:این گروه‌ها محله محور و دارای جغرافیای هدف هستند و در طول ایام سال نیز هر موقع به آن‌ها نیاز باشد پای کار خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار