طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان به همراه بهاروند دیگر عضو هیات رییسه فدراسیون بازهم به دعوت کمیته اخلاق برای پاسخگویی به اتفاقات تلخ جام حذفی در اهواز توجهی نکردند.
کد خبر: ۷۵۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 19 June 2019

علی‌رغم سه بار احضار بهاروند رییس سازمان لیگ و طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال، این دو عضو هیات رییسه فدراسیون از حضور در جلسات این کمیته‌ سر باز زدند.

کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال پس از آن اتفاقات تلخ جام حذفی فوتبال در اهواز، یک بار در همان روزهای پس از فینال، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی را به همراه فتاحی مسوول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ و الطافی مدیرعامل داماش گیلان به کمیته‌ اخلاق دعوت کرد که هیچ کدام از این چهار نفر در این جلسه حاضر نشدند.

این کمیته‌ برای دومین بار نیز ۲۰ خردادماه مجددا این چهار نفر را به کمیته‌ اخلاق احضار کرد که تنها سعید فتاحی در جلسه حاضر شد.

کمیته‌ اخلاق فدراسیون، برای سومین بار نیز از بهاروند و طالقانی برای پاسخگویی به اتفاقات تلخ جام‌حذفی دعوت کرد ولی آن‌ها بازهم اعتنایی نکردند و در این جلسه حاضر نشدند.

عدم حضور این دو عضو هیات‌رییسه در جلسات کمیته‌ اخلاق، بی‌اعتنایی آن‌ها به قوانین است، در حالی که از این دو مدیر فوتبالی انتظار می‌رود، ضمن احترام به قوانین، قانون گریز نبوده و با حضور در جلسات این کمیته به عدم تکرار آن اتفاقات تلخ که اخیرا در فوتبال ایران کم هم نبوده، کمک کنند.

اگرچه با توجه به مقررات آیین‌نامه‌ای کمیته‌ اخلاق، این کمیته‌ می‌تواند به صورت غیابی نسبت به مسوولیت هر کدام از این افراد در اتفاقات ناخوشایند فینال جام حذفی حکم صادر کند ولی بهتر است که مدیران به قوانین احترام بگذارند و خود برای پاسخگویی در جلسات حاضر شوند.

سوء مدیریت در دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد اهواز، صحنه‌های زشتی را به نمایش گذاشت و باعث وارد شدن خسارت بسیار به این ورزشگاه تازه تاسیس شد که با گذشت دو هفته از این دیدار علی‌رغم تاکید باشگاه فولاد نسبت به پرداخت خسارت از سوی مسوولان مربوطه، هنوز هیچ عزمی در این زمینه دیده نمی‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جام حذفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار