امام جمعه اهواز:
خطیب نماز جمعه اهواز گفت: مرز ایران خط قرمز ما است و هر کشوری بخواهد به آن تعرض کند، نابود خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 21 June 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به اینکه بنیان خانواده از ارزشمندترین بنیان ها در اسلام است و دشمنان تلاش زیادی برای اختلال و از هم پاشیدگی آن دارند، اظهار کرد: حیا، صفت ارزشمندی است که تمام خوبی ها را به دنبال خود دارد و در عین همه ارزش های دینی را تضمین می کند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان در زمینه اعتیاد و مسائل جنسی یعنی ترویج شهوترانی، سرمایه‌گذاری های بسیاری داشتند و چه بسیار کشورهایی که وقتی دشمنان از گمراه شدن ملت آن‌ها ناامید شدند، نسبت به رواج این گونه مسائل جنسی و بی حیایی اهتمام می ورزند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: دشمن روی چیزی انگشت گذاشته که اگر آن را از خانواده‌ها بگیرد، بی ارزش می شوند و آن هم حجاب، حیا و عفت است که در این صورت وجود یا عدم چنین خانواده هایی برای دشمنان بی ارزش است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات سیل زدگان خوزستان همچنان جزو مطالبات اصلی مردم این استان است، یادآور شد: متأسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، برای نمونه در یک خیابان چندین نرخ برای یک کالا وجود دارد، پس تعزیرات چه کاری انجام می دهد و باید نظارت و بازرسی های خود تشدید کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تأکید بر اینکه توان خرید مردم در این شرایط بد اقتصادی هر روز کاهش پیدا می کند، عنوان کرد: وظیفه نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوه قضاییه مبارزه با فساد و اختلاس مالی است که قبلاً به‌خوبی ورود می کرد و اکنون بهتر شده است. از مسئولان انتظار برخورد قاطع در این زمینه را داریم و نباید هر از چندگاهی شاهد جابجایی میلیاردها دلار سرمایه مردم باشیم.

وی با اشاره به کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، نباید در رابطه با اصل مهم حجاب کوتاه بیاییم، البته بگیر و ببند جواب نمی دهد و تذکر مکرر زبانی بهترین راه حل است؛ ضمن اینکه در این بین قوه قضائیه نیز باید نسبت به هنجارشکنان و کسانی که کامل کشف حجاب می کنند، برخورد جدی داشته باشد چون حساب این افراد جداست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خصوص ساقط کردن هواپیمای آمریکایی گفت: مرزهای ما خط قرمز این کشور هستند، سرنگونی این هواپیما دو پیام آشکار برای سردمداران استکبار به ویژه آمریکا دارد. اول اینکه هر دیوانه ای به مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران تعرض کند با تمام قدرت به دنبال نابودی آن خواهیم بود. دوم اینکه تنها راهی که دشمنان مقابل ایران دارند، حفظ تمامیت ارضی این کشور و احترام به منافع ملی آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: هر کسی بخواهد به مرزهای سه گانه ایران تعرض کند، از آن جلوگیری و برای هرگونه دفاعی آماده ایم و قطعاً دست تمامی متجاوزان به کشور ایران را قطع می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار