مزارعی در ادامه افزود : من متوجه نمی شدم چه خبر است فقط صداهای ممتد گلوله را می شنیدم و در ان لحظات وضعیت و سر و صداهای اطراف من در خودرو همانند صدای تراکتور بود .
کد خبر: ۷۵۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 22 June 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در تاریخ 19 در ماه 97 در حالی که شهر یاسوج شاهد بارش شدید باران بود به ناگاه خبری از حمله مسلحانه به رئیس دستگاه قضایی منتشر شد. جزئیات این خبر از حمله مسلحانه افرادی حکایت داشت که با استفاده از سلاح های خودکار جلوی درب منزل حجت الاسلام مزارعی منتظر حضور وی و کشتنش را داشتند . پس از گذشت چندین ماه از ماجرا ظهر امروز حجت الاسلام مزارعی به بیان جزئیاتی از ماجرا پرداخت که پرده از برخی ناگفته ها برداشته شد.
حجت الاسلام مزارعی که در آستانه هفته قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه حاضر شده بود ، در توضیح ماجرای ان روز بارانی گفت : وقتی به نزدیکی منزل رسیدیم دقیقا هنگام ترمز ماشین صدای یک شلیک شنیدم که احساس کردم از اسلحه محافظ است اما ناگهان محافظ از من خواست که کف خودرو بخوابم . من متوجه نشدم چی شد اما به گونه ای در کف خودرو خوابیده بودم که سرم زیر صندلی راننده خودرو رفته بود!
 
بیشتر بخوانید
 
 
مزارعی در ادامه افزود : من متوجه نمی شدم چه خبر است فقط صداهای ممتد گلوله را می شنیدم و در ان لحظات وضعیت و سر و صداهای اطراف من در خودرو همانند صدای تراکتور بود .
وی در خصوص ادامه ماجرا هم گفت : پس از چند دقیقه تعقیب و گریز و شلیک های محافظ من به سمت حمله کنندگان نهایتا با شجاعت و مهارت بالای راننده با وجود تیر خوردن لاستیک های خودرو ، به سمت دادگستری رفتیم و توانستیم از مهلکه جان سالم به در ببریم.
مزارعی برای اولین بار از زخمی شدن خود و وجود ترکش هایی از قطعات کنده شده خودرو در پهلوی خود خبر داد که گویا همچنان در بدنش موجود می باشد.
قاضی القضات استان همچنین از کمک شایان خودروی پژو پارس پارک شده در نزدیکی خانه خود به عنوان یکی از موانع جدی در جهت جلوگیری از اصابت تیر های مستقیم ضاربان به خودروی خود و سرنشینانش خبر داد.
مزارعی در خصوص اتهاماتی که آنروزها در مورد صحنه سازی خواندن این ماجرا از طرف برخی افراد زده می شد هم گفت : دستگاه قضایی برجسته ترین کارشناس جرم و سلاح کشور را به محل فرستاد که در همان موقع جزئیات ماجرا اثبات شد.
وی در خصوص وضعیت ضاربان هم گفت : خوشبختانه تعدادی از ضاربان دستگیر و دو نفر از آن ها هم تاکنون متواری هستند که نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در پی دستگیری ان هستند. بنابر گفته حجت الاسلام مزارعی این افراد از بستگان مربوط به یک پرونده سرقت که عاملان آن اعدام شده بودند ، هستند.
آنچه که در ادامه می بینید تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته است که برای اولین بار منتشر می شود.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واویلتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
تصاویر و فیلم رفته کجا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار