۴ تا ۷ تیرماه؛
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق آلات و مواد اولیه، روزهای چهارم تا هفتم تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 22 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در فضایی به مساحت دو هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۴۴ شرکت معتبر از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، قم، آذربایجان شرقی و فارس برگزار خواهد شد.
همچنین نمایندگانی از کشورهای چین، کره، تایوان و ژاپن در این نمایشگاه حضور دارند تا به‌روزترین محصولات مرتبط با صنعت چوب، یراق‌آلات و مواد اولیه را به نمایش بگذارند.

تولیدکنندگان MDF و ماشین‌آلات صنایع چوب، تولیدکنندگان و تامین کنندگان یراق‌آلات، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مواد اولیه صنایع چوب شامل چسب، نوار لبه پی‌وی‌سی، پارکت، صفحه‌های کابینت و تجهیزات آشپزخانه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه حضور فعالی خواهند داشت.

راش واشین، ای‌جی‌تی، رایا چوب، تکنو پل، افرند چوب، کاسپین ماشین، تیسان چوب، ایزوفام، پویا، اکیاس وطن، جلفا مهر ارس، سکویا، ماوی، فرو ۳۶۳، ماشین‌سازی مبتکران صنعت راش، چوب آوران الماس خاورمیانه، مبنا چوب و دارکوب از جمله شرکت‌ها و برندهای مطرحی هستند که در نمایشگاه امسال اصفهان حضور خواهند داشت.

ویژگی قابل توجه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق آلات و مواد اولیه نسبت به دوره پیش از آن، حضور بیشتر تولیدکنندگان مواد اولیه، ماشین‌آلات تولید داخل و ام‌دی‌اف به شمار می‌رود.

علاقمندان به بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق آلات و مواد اولیه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم تیرماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار