با حضور معاون وزیر نیرو:
عملیات احداث پست برق ۱۳۲/۳۳ کیلو ولت دورق شادگان روز شنبه با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو آغاز شد.
کد خبر: ۷۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 22 June 2019

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ظهر امروز شنبه، در این مراسم گفت: این پست با استفاده از تجهیزات نوین و محافظ در مقابل شرایط جوی و ریزگردها ساخته می‌شود.

به گزارش"تابناک"؛ همایون حائری ادامه داد: این پست ۱۰۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و باعث می‌شود ظرفیت برق شهرستان در پیک دو برابر و در ساعت‌های غیر پیک ۴ برابر شود و تأمین برق صنایع و توسعه آنها مشکلی نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این مراسم با بیان اینکه هزینه احداث پست Gis دورق شادگان ۶۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: این پست ظرف مدت زمان دو سال به بهره برداری می‌رسد و عملیات خاکبرداری آن از امروز شروع می‌شود.

محمود دشت بزرگ عنوان کرد: این پست از آخرین تکنولوژی Abb سوئیس برخوردار بوده و برای اولین بار در کشور ساخته می‌شوند و در مقابل شرایط جوی ناپایدار و ریزگردها صد درصد پایدار خواهد بود.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این پست درصد بارگیری از تأسیسات برق شهرستان شادگان به ۵۰ درصد می‌رسد و این مطابق با استانداردهای بین المللی است.

در نشستی با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، نماینده مردم شادگان در مجلس، فرماندار، بخشداران و مدیران صنعت برق خوزستان مشکلات فرسودگی و توسعه شبکه برق شهرستان شادگان در فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار