دادستان عمومی و انقلاب دهلران گفت: عصر امروز اولین خودروی اداری دراختیار یکی‌ از بخشداران منطقه که خارج از ساعات اداری در سطح شهر دهلران تردد غیر ضروری داشت باهمکاری پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
کد خبر: ۷۵۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 23 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ صابر نجومی دادستان عمومی و انقلاب دهلران، از عزم جدی دستگاه قضایی برای جلوگیری از سواستفاده اموال دولتی به‌ویژه خودروهای اداری در خارج از ساعت اداری خبر داد و گفت: با هماهنگی به‌عمل آمده با پلیس راهور و پلیس راه شهرستان مصمم هستیم در راستای صیانت از اموال دولتی به طور جدی با مدیران و رانندگانی که در خارج از ساعات اداری با خودروهای پلاک اداری درسطح شهر و مسیرهای مواصلاتی شهرستان تردد غیرضروری و غیر اداری داشته باشند، برخورد کنیم.

وی افزود: عصر امروز اولین خودروی اداری دراختیار یکی‌ از بخشداران منطقه که خارج از ساعات اداری در سطح شهر دهلران تردد غیر ضروری داشت باهمکاری پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب دهلران تصریح کرد: طبق گزارشات واصله و مشاهدات عینی، برخی مدیران دولتی ماشین‌های اداری را جزئی از اموال شخصی محسوب می‌کنند و تمام خدمات و امورات شخصی خانوادگی را با این‌خودروها و از هزینه و بنزین دولتی انجام می‌دهند.

نجومی ادامه داد: اموال دولتی صرفا جهت استفاده برای امورات اداری و امانتی در دست کارکنان دولت برای خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه ضمن فراخواندن تمامی ‌مدیران و رانندگان دستگاه‌های دولتی به‌رعایت قانون و عدم سو‌استفاده از اموال دولتی به‌ویژه خودروهای اداری، از عموم شهروندان خواست در صورتی‌که در ساعات خارج از وقت اداری، خودروهای اداری را مشاهده کنند با تماس فوری با پلیس راهور موارد را گزارش دهند./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار