نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: استان خوزستان ۶۰ هزار پست سازمانی بلا تصدی در دستگاه‌های مختلف دارد که این مسئله موجب ضعف در خدمات رسانی به مردم شده است.
کد خبر: ۷۵۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 25 June 2019

اقبال محمدیان با انتقاد از کمبود نیروی انسانی در ادارات استان خوزستان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با فرا رسیدن فصل گرما موجب نارضایتی مردم شده است، خالی بودن پست‌های بلا تصدی در ادارات استان خوزستان است.

وی افزود: در حال حاضر مردمی که به ادارات استان خوزستان برای حل مشکلات و مسائل خود مراجعه می‌‎کنند، شاهد کمبود نیروی انسانی به رغم وجود ساختمان و بنای آماده در استان هستند که این وضعیت تقریباً در تمامی ادارات استان خوزستان موجب معطلی و انجام نشدن امور ارباب رجوع شده است.

محمدیان با انتقاد از بی توجهی مسئولان به این مسئله تصریح کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که استان خوزستان ۶۰ هزار پست بلا تصدی در دستگاه‌های مختلف دارد که این مسئله موجب ضعف در خدمات رسانی به مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان یادآور شد: متأسفانه با بسیاری از درخواست‌های کادر اداری استان خوزستان موافقت شده است و حتی پس از بازنشسته شدن نیروهای اداری استان، فکری به حال تزریق نیروی جدید نشده است.

محمدیان با یادآوری اینکه تذکری کتبی در رابطه با ضعف عملکردی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان خوزستان به رئیس جمهور داده است، گفت: این کمبود نیرو از آموزش و پرورش گرفته تا سایر دستگاه‌های خدمات رسان محسوس است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته اقداماتی به منظور از نیروهای پیمانکاری انجام شده ولی نیروهای پیمانکاری برای انجام امور مهم و حساس به کار گرفته نمی‌‎شوند و عملاً فشار کاری بر دوش نیروهای اندک باقی مانده در ادارات استان خوزستان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار