در حالی‌که باشگاه فولاد با کولیبالی مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به توافق نهایی رسیده بود ولی این بازیکن با نفت تمدید و با محمد طیبی نیز قرارداد همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۷۵۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 25 June 2019

در حالی که باشگاه فولاد با موسی کولیبالی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان برای لیگ نوزدهم به توافق نهایی رسیده بود ولی مسوولان باشگاه نفت نگذاشتند این مدافع آفریقایی مسجدسلیمان را ترک کند و در اولین اقدام برای بستن تیم خوب جهت حضور موفق در فصل پیش رو لیگ برتر با کولیبالی قرارداد تمدید کردند.

ابوذر شجاعی‌برجویی، سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن تایید این خبر به ایسنا، گفت: ما ضمن این که با تارتار برای سرمربیگری تیم به توافق نهایی رسیدیم با محمد طیبی یکی از مدافعان باتجربه و بومی نیز قرارداد همکاری منعقد کردیم.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: تمام تلاش ما این است تیم خوبی را برای فصل نوزدهم آماده کنیم که جا دارد از تلاش‌های استاندار خوزستان و نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و همچنین حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز و مدیرعامل شرکت نفت مسجدسلیمان که در این مسیر به ما کمک می‌کنند، قدردانی کنم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسی کولیبالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار