فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه اجازه خصوصی سازی بیمارستان پتروشیمی این شهرستان داده نمی شود گفت: مدیران و مسئولان مرکزنشین بهداشت و درمان صنعت نفت بدون توجه به تبعات اجتماعی خصوصی‌سازی بیمارستان مذکور ، اجازه تصمیم‌گیری در این رابطه را ندارند.
کد خبر: ۷۵۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 26 June 2019

محسن بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر با انتقاد از مطرح شدن موضوع خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر افزود: از مدیران و مسئولان صنعت نفت انتظار می‌رود با لحاظ نمودن ملاحظات اجتماعی در منطقه در رابطه با خصوصی سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر تصمیم‌گیری کنند.

فرماندار بندر ماهشهر متذکر شد: بدون مطالعه و بررسی تبعات اجتماعی خصوصی سازی بیمارستان پتروشیمی ماهشهر نباید هیچ‌گونه تصمیمی اتخاذ شود تا به تنش‌های ایجاد شده در این رابطه پایان داده شود.

به گزارش ایرنا پس از خصوصی سازی شرکت‌های پتروشیمی در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، پیشنهاد واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر به بخش خصوصی کلید خورد، موضوعی که از همان ابتدا اعتراض بسیاری از کارکنان و کادر درمانی بیمارستان، مسئولان شهری و شهروندان را به دنبال داشت.
شهرستان بندرماهشهر دارای ۲ بخش، ۳ شهر و ۶۵ روستا است، که از ۲ بیمارستان در بندرماهشهر (تامین اجتماعی و خیرساز معرفی بندرماهشهر)، یک بیمارستان در بندرامام و یک بیمارستان (صنایع پتروشیمی) در شهرک بعثت و چند درمانگاه خصوصی و دولتی برخوردار است.

امام جمعه شهر چمران نیز در این نشست با انتقاد از بی‌توجهی به این شهر گفت: به نظر می‌رسد کفه عدالت در این شهرستان متوازن نیست و برخی مسئولان نسبت به مشکلات احساس مسئولیت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدمنتصر هاشمی افزود: مشکلاتی از جمله خصوصی‌سازی بیمارستان پتروشیمی و اختصاص اعتبارات شورای راهبردی که از تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود از سوی مسئولان مربوطه پیگیری نمی‌شود.

وی اظهار داشت: رفتار مسئولان به گونه‌ای است که گویی شهر چمران در محدوده شهرستان بندر ماهشهر قرار ندارد و خارج از این منطقه است.

رئیس اداره برق بندر ماهشهر نیز گفت: در ۲ ماه اخیر که پیک مصرف برق بالاست از شهروندان، ادارات و دستگاه‌ها اجرایی انتظار می‌رود برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق همکاری کنند.

محمد سبکبار اظهار داشت: برخی ادارات این شهرستان به ژنراتور برق اضطراری مجهز هستند که انتظار می‌رود این ژنراتورها در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق وارد مدار شوند.

وی افزود: با اتخاذ برخی راهکارهای بسیار ساده همچون برگزاری جلسات اداری پس از ساعت ۱۷ می‌توان گام مؤثری در کاهش مصرف انرژی در شهرستان ماهشهر برداشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار