امام جمعه اهواز:
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه کشور ایران در عرصه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد گفت: اگر بخواهیم شعار رونق تولید ملی را به عمل تبدیل کنیم باید مردم و مسولان در کنار هم باشند.
کد خبر: ۷۵۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 28 June 2019

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهواز، با اشاره به برخی سوء استفاده‌ها از وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: در بازار یک روز شکر، یک روز برنج و روز بعد، دیگر نیازمندی‌های مردم مورد طعمه سرمایه‌داران مفسد است؛این افراد نقطه ضعف مسؤولان را خوب شناسایی کرده‌اند و هر ماه یک کالا را از گردونه بازار خارج و در انبارها مخفی می‌کنند و به این وسیله میلیاردها تومان پول به جیب می‌زنند و مردم را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: دستگاه قضا اخیراً به‌ خوبی به موضوع برخورد با دانه‌درشت‌ها پرداخته است و درخواست مردم هم ادامه این مسیر مستمر و قاطعانه است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در میان مردم، عنوان کرد: بیانه گام دوم، منشور انقلاب اسلامی است و راهبردهای نظام مقدس اسلامی را در ۴۰ سال آینده تبیین می‌کند؛ بنابراین باید به آن‌ها عینیت ببخشیم.

وی گفت: روابط عمومی ادارات تلاش کنند فرازهایی از بیانیه گام دوم را که برجسته است در منظر مردم قرار دهند و شهرداری‌ها نیز می‌توانند این کار را در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر انجام دهند.

موسوی فرد با اشاره به بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده است که سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن مایوس‌سازی مردم و مسؤولان با خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش و انکار محسنات بزرگ است.

وی افزود:  توانمندی در عرصه تجهیزات نظامی، حوزه سلامت و پزشکی، تولیدکننده دکل‌های انتقال برق، فناوری لیزر، نانو دارو، صنعت سدسازی، تولید پهپاد رادارگریز، موشک، سریع‌ترین اژدر، خودکفایی بنزین، ربات‌های انسان‌نما و نیروگاه خورشیدی بخشی از دست‌آوردهای کشور پس از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که علت موفقیت چین در اقتصاد استقلال از آمریکا، برنامه‌ریزی دولت و همراهی مردم بود، عنوان کرد: اگر قرار است به شعار رونق تولید برسیم باید مردم و مسؤولان در کنار هم باشند؛ مسؤولان باید به دنبال کیفیت‌بخشی به کالای داخلی باشند و مردم نیز با خرید کالای داخلی زمینه اشتغال کارگران ایرانی را فراهم کنند.

وی گفت: موفقیت‌ها و دست‌آوردهای سال‌های گذشته در سایه تفکر مدیریت انقلابی و جهادی رخ داده است و باید توجه کنیم که موفقیت‌های ۴۰ سال انقلاب در دل تحریم‌ها به‌دست آمده است.

امام‌ جمعه اهواز با بیان این‌که مسئله سیل اولویت اول خوزستان است، اظهار کرد: مسؤولان مشکل آب شرب و کشاورزی راحل کنند؛ به گفته استاندار خوزستان منابع آبی ما سرشار است اما این به معنی اسراف کردن نیست و روستاهای بالادست و پایین‌دست باید از مقدار برابر آب کشاورزی برخوردار باشند.

وی افزود: مناطق متعددی از شهر اهواز همچنان با قطع آب شرب مواجه هستند که نیازمند تلاش بیشتر و مسؤولان برای حل مشکل آب و فاضلاب است.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در خصوص اشتغال جوانان، عنوان کرد: در بحث امنیت و سرقت فقط به نیروی انتظامی نگاه می‌شود درحالی‌ که باید ۱۶ دستگاه در کنار هم قرار بگیرند که خروجی آن امنیت برای استان شود.

وی گفت: توجه ویژه به قشر محروم و مناطق کم برخوردار از اولویت‌های اصلی مسئولان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار