نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار آقای رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: پروژه‌های وزارت نیرو نقش حیاتی در زندگی مردم دارد و اقدامات وزیر نیرو در این راستا ارزشمند است.
کد خبر: ۷۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 30 June 2019

پروژه‌های وزارت نیرو نقش حیاتی در زندگی مردم دارد

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با اردکانیان، وزیر نیرو که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: همیشه شما را در حال افتتاح، خدمت و خوشحال کردن مردم در پروژه‌هایی که بسیار حیاتی است، می‌بینیم که بسیار ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه خدا اصل حیات را به آب وابسته می‌داند، افزود: باید آنقدر مسلط به اوضاع شویم که در بارندگی‌ها به جای برگزاری جلسات بحران، جلسات استقبال از باران برگزار کنیم و از این نعمت بسیار حیاتی به بهترین شکل بهره ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه نباید حوزه تقوا را به نحوی معرفی کنیم که گویی حوزه تخصص و مدیریت از آن فاصله دارد، بیان کرد: همین که بر اساس اصول الهی، معنوی، عادلانه و با محوریت کرامت انسان‌ها کارمان را پیش ببریم، اهل تقوا محسوب می‌شویم.

 

امام جمعه قزوین استفاده از متخصصین، پرهیز از ظلم، حفظ کرامت انسان‌ها، استفاده از شایستگان و اهل فن در کارها، اسراف نکردن و رعایت اولویت‌ها را از مصادیق تقوا دانست و تأکید کرد: خدا می‌فرماید اگر اهل ایمان و تقوا شوید، برکاتمان را از زمین و آسمان به رویتان می‌گشاییم و فراوانی ایجاد می‌کنیم و در واقع دنیا را با معنویت پیوند زده است.

  

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: در آیه 16 و 17 اسراء خدا می‌فرماید اگر بخواهیم جایی را نابود کنیم، به زیاده‌خواهان و زیاده‌خواران دستور می‌دهیم تا بی‌عدالتی و بی‌انصافی کنند و مردم و ضعفا را نبینند و وقتی کار به اینجا رسید وعده عذاب اجرا می‌شود و آن جامعه نابود خواهد شد.

 

در ابتدای این دیدار آقای رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز گزارشی از سفر خود به قزوین ارائه کرد و بیان داشت:  پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت دشتابی قزوین نقش مهمی در پایداری برق در آن منطقه خواهد داشت که به بهره‌برداری رسید.

 

وزیر نیرو به افتتاح تصفیه خانه محمود آباد نمونه و آبرسانی به سه روستا اشاره کرد و گفت: در مجموع 175 میلیارد تومان طرح آب و برق در قزوین بهره‌برداری شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار